Jump to content

Liberty City Minute


JeGe

Recommended Posts

Niet zo knap hoor. Ik had in 10 uur 100% ;).

Zoiets geloof ik echt niet. :7

De storyline in 10 uur is al een mooie uitdaging maar 100% da's gewoon onmogelijk.

Tenzij daar een cheat of een hack voor is, natuurlijk. xD

Dat bedoel ik.. Volgens mij impossible.

Ff gauw wat checken..

Edit: Ik kijk op Social Club, ik zie dat de storyline records staan op 9 uur exact (wss cheat, aangezien het zo exact is en ook best veel met deze tijd). De nummer 1 met 100% deed het in 10 uur en 22 minuten. En er zijn maar 10 mensen die het binnen 11 uur flikten.

If there's one thing I don't like, it's lying.

Precies dat viel mij ook al op die tijden zijn allemaal precies hetzelfde. :Y

Dus een Hack of cheat of bug of weet ik veel zou best wel kunnen. :Y

Met onder ander trainers kun je al snel spawnen naar de vogels en super jumps. Volgens mij heb ik lats zelf in eentje gezien om missies meteen al compleet op te geven. Social Club statistieken zijn flink verneukt door die cheaters die het gebruiken voor de 100% enz.

Link to comment
Delen op andere websites

Niet zo knap hoor. Ik had in 10 uur 100% ;).

Zoiets geloof ik echt niet. :7

De storyline in 10 uur is al een mooie uitdaging maar 100% da's gewoon onmogelijk.

Tenzij daar een cheat of een hack voor is, natuurlijk. xD

Dat bedoel ik.. Volgens mij impossible.

Ff gauw wat checken..

Edit: Ik kijk op Social Club, ik zie dat de storyline records staan op 9 uur exact (wss cheat, aangezien het zo exact is en ook best veel met deze tijd). De nummer 1 met 100% deed het in 10 uur en 22 minuten. En er zijn maar 10 mensen die het binnen 11 uur flikten.

If there's one thing I don't like, it's lying.

Precies dat viel mij ook al op die tijden zijn allemaal precies hetzelfde. :Y

Dus een Hack of cheat of bug of weet ik veel zou best wel kunnen. :Y

Ja, maar dan nog, als CG hier 100% in 10 uur haalde mag ie 't bewijzen ook.. Je maakt mij namelijk niet wijs dat je activities gedaan hebt met vrienden, Special abilitys hebt unlocked, vigilante missions gedaan hebt, flying rats gekillt hebt, 40 auto's hebt gejat (10 brucie, 30 stevie) and so on gedaan hebt in 1 uur?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb LCM in 22 uur gedaan op de Xbox 360 ;) En ik deed niet eens mijn best voor deze achievement ;)

wow wat is dat goed man dat je dat kan great gr lancaster :eten::dans::schater::schater:

Ik deed het in 13 uur. :*D

Maar serieus wat een spambericht. :7

Ontopic: Ik zou eigenlijk wel is bewijs willen zien van Cuban Gangster.

Bewerkt: door End Of The Riot
Link to comment
Delen op andere websites

Precies dat viel mij ook al op die tijden zijn allemaal precies hetzelfde. :Y

Dus een Hack of cheat of bug of weet ik veel zou best wel kunnen. :Y

Ik heb Xbox versie dus kan sowieso niet hacken, een bug is een optie aangezien het mij ook heel onwaarschijnlijk leek :S.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

't Zal wel het algemeen zijn, want er staat duidelijk dat ik niet hack xD.

Door de Exotic Exports en de Drug Deliveries te doen kun je al de Special Ability's krijgen van Brucie en Jacob. Roman en Dwayne zijn niet verplicht. Als je gewoon afwisselt na een date, door direct een andere te doen, bespaar je flink tijd ;). Neem altijd een Taxi, en dan Skip Trip, bespaard weer tijd. Maak goed gebruik van Packie's Special Ability in auto achtervolgingen! Meestal kun je van tevoren een bom onder de auto plakken, en die vervolgens laten ontploffen. En je bent zo klaar met de missie. Je kan het doelwit ook meestal raken met een Sniper, wanneer vrijgespeeld. Maak gebruik van de Autosave. Als een misise niet is gelukt, gebruik dan de Autosave om hem opnieuw te doen en hem WEL te halen. De Vigilante en de Most Wanted doe je snel dmv de Homies van Dwayne. Die schieten direct de knaap af die dood moet ;). De Flying Rats kun je vlug doen dmv een helikopter. USJ's doe je snel met een NRG-900 uit Westdyke Auto's.

En zo kun je de game dus snel uitspelen :7.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...