Nissan Geplaatst: 9 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2009 56% en rond de 15 uur? Dan ga je die Achievement denk ik net halen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FGras Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2009 (bewerkt) 10 uur kan wel denk ik, ik heb het zelf in 12 uur gedaan... en dan nog de tijd genomen, alleen de filmpjes overgeslagen p.s. je krijgt de trophy als je de verhaallijn uitspeelt in 30 uur, en als je dat niet kan ben je echt slecht! :S Bewerkt: 10 oktober 2009 door FGras Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lexus123 Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2009 Mijn eerste keer (die op de Social Club staat) is binnen 35 uur gedaan. Geen achievement dus. Toen deed ik het nog een keer en had ik de storyline binnen 15 uur (die staat niet op Social Club ) en 100% had ik in 34 uur. Cuban: Ga niet zitten lullen man, met je 10 uur. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thug Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2009 ik heb er 18 uur over gedaan. als een heel lange missie mislukt gewoon herladen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2009 ik heb er 18 uur over gedaan. als een heel lange missie mislukt gewoon herladen. ik heb er geloof ik 20 uur over gedaan maar dat vond ik goed genoeg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2009 Mijn eerste keer (die op de Social Club staat) is binnen 35 uur gedaan. Geen achievement dus. Toen deed ik het nog een keer en had ik de storyline binnen 15 uur (die staat niet op Social Club ) en 100% had ik in 34 uur. Cuban: Ga niet zitten lullen man, met je 10 uur. Servers van Rockstar zijn niet zo heel snel. Maar bedoel je dat je de 100% in 15 uur had gehaald of had je toen de storyline uit? Btw: Het gebruik van Taxi's helpt ook veel om de tijd intekorten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2009 Mijn eerste keer (die op de Social Club staat) is binnen 35 uur gedaan. Geen achievement dus. Toen deed ik het nog een keer en had ik de storyline binnen 15 uur (die staat niet op Social Club ) en 100% had ik in 34 uur. Cuban: Ga niet zitten lullen man, met je 10 uur. Servers van Rockstar zijn niet zo heel snel. Maar bedoel je dat je de 100% in 15 uur had gehaald of had je toen de storyline uit? Btw: Het gebruik van Taxi's helpt ook veel om de tijd intekorten. aan zijn verhaal kan ik uitmaken Storyline: 15 uur 100%: 34 uur Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
leon1994 Geplaatst: 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2009 Kom ik aanzetten met me 70 uur over 100% haha :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 30 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2009 Kom ik aanzetten met me 70 uur over 100% haha /> Hoelang je erover doet maakt tog niet zoveel uit als je de 100% maar haalt dat doet ook niet iedereen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
trevortjes Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2009 waar doen jullie dit voor? voor de gamerpoints wat maar 30 is, de beste te zijn wat toch niemand kan schelen, of een plaatsje in de social club? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2009 10 uur kan wel denk ik, ik heb het zelf in 12 uur gedaan... en dan nog de tijd genomen, alleen de filmpjes overgeslagen p.s. je krijgt de trophy als je de verhaallijn uitspeelt in 30 uur, en als je dat niet kan ben je echt slecht! :S Ja wat ben je dan slecht zeg, eigenlijk geeft dat alleen aan dat je een nerd bent die de game in 30 uur wilt uitrossen om wat gamerscore. Ik koop een game gewoon om er van te genieten, niet om de beste te zijn en daarom heb ik op de Xbox IV in ongeveer 45 uur uitgespeeld(niet 100%, maar alleen de storyline) >>> Door Hanneswasco: Laten we wel vriendelijk blijven. Hij bedoelde gewoon dat als je dat niet kan je niet erg goed in het spel bent, want dat is tijd zat.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2009 waar doen jullie dit voor? voor de gamerpoints wat maar 30 is, de beste te zijn wat toch niemand kan schelen, of een plaatsje in de social club?Geen van dat alles. Ik heb het gedaan om alles uit het spel te halen wat erin zit. Daarnaast ook voor de eer, niet veel spelers kunnen zeggen dat ze alle achievements (of Trophies) hebben gehaald. Die gamerpoints kunnen mij niets schelen; ik zal nooit de beste (willen) zijn: er is altijd wel iemand beter en die social club kan mij eigenlijk weinig schelen. Daarnaast zie ik die achievements als een soort collectable, alleen kan je ze maar één keer per account halen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2009 De eerste keer dat ik 'm speelde deed ik het vooral om eens goed rond te kijken en indrukken op te doen. Lekker relaxt spelen dus. Daarna heb ik 'm op tijd gespeeld en was ik in 16 uurtjes klaar. Net als _KoE_Mzungu hierboven zie ik de achievements als een soort collectables en is het wel leuk om alles te behalen. En daarna ben ik een derde keer begonnen om andere achievements te behalen, zoals "no more strangers" In m'n eerste spel heb ik Ivan laten vallen en de tweede keer schoot ik Clarence dood vanaf de kraan, dat scheelde een hoop tijd en gedoe. Kortom, ik vind dat je eruit moet halen wat er in zit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2009 Ik probeer ook altijd het meeste uit mijn spel te halen, maar ik slaag alleen mijn vooruitgang in missie's op, dus alleen de verhaallijn en als die gedaan is de rest, indrukken doe ik op tussendoor, wanneer ik de missie's speel of wanneer ik zin heb om LC eens goed te verkennen. Ik wou de Achievement gewoon halen omdat het wel leuk is voor jezelf, je kan tegen jezelf zeggen dat je het binnen 30 uur hebt gehaald, maar 100% is altijd iets waar ik niet zo echt voor ga, dat is voor mij iets bijkomstig als ik tijd over heb. Eerst de missie-achtige... PS: 17 uur of zoiets? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.