PowerPats Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 (bewerkt) Budget: max 1000 euro Doel (waar voor nodig): Gamen Desktop of laptop: Desktop Benodigde randapperatuur: Nee Besturingsysteem: Vista Onderdelen die je nog wilt hergebruiken Randapperatuur, Monitor, draadloze ontvanger Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA - AMD/Intel: maakt niet uit Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: nog geen idee. Extra koeling (voor overklokkken)?: Lijkt me niet nodig. Ik wil gewoon de nieuwste topgames kunnen spelen op mijn computer, zonder vertragingen of tenminste op lage instellingen enz Bewerkt: 5 september 2009 door PowerPats Reageren
ikt Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 (bewerkt) Budget: max 1000 euroDoel (waar voor nodig): Gamen Desktop of laptop: Desktop Benodigde randapperatuur: Nee Besturingsysteem: Vista Onderdelen die je nog wilt hergebruiken Randapperatuur, Monitor, draadloze ontvanger Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA - AMD/Intel: maakt niet uit Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: nog geen idee. Extra koeling (voor overklokkken)?: Lijkt me niet nodig. Ik wil gewoon de nieuwste topgames kunnen spelen op mijn computer, zonder vertragingen of tenminste op lage instellingen enz Ik zal er eens eentje samenstellen. Nog voorkeur voor een bepaalde CPU? Trouwens, dit is wel een leuk dingejte voor je richtlijnen. http://tweakers.net/reviews/1363/tweakers-...ember-2009.html Bewerkt: 5 september 2009 door ikt Reageren
PowerPats Geplaatst: 5 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2009 nee niet echt een voorkeur eigenlijk, En bedankt voor die link ik zal het even doorlezen. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 Alsjeblieft. AMD Quad Core systeem met 2 HD4890's in Crossfire. Reageren
ikt Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 (bewerkt) €1001 Er kan nog wat af misschien. AMD Quad core (goed overclockbaar, Black Edition = unlocked multipliers) (en is standaard beter dan de bovenstaande ) 2x HD4890 4GB RAM Windows Vista Home Premium (+ gratis upgrade naar Windows 7) Edit: Te sloom. D: Moest ouders helpen. 22 euro verschil. Bewerkt: 5 september 2009 door ikt Reageren
PowerPats Geplaatst: 5 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2009 Thanks beiden. Maar stel ik bestel het, dan krijg ik alle onderdelen apart toch. Is het in elkaar zetten makkelijk, of moet ik het door een deskundig bedrijf laten doen ? Reageren
Sprunk Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 Ik vind het makkelijk, maar jij kan het toch verdomd lastig vinden. En één klein foutje kan je hele computer naar de gallemiezen helpen. Dus de keuze is aan jou. Je kan de PC in elkaar laten zetten door Azerty, maar dat kost je wel 50 euro. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.