-Stan- Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 (bewerkt) Tips? (Wordt nog bewerkt) Bewerkt: 5 september 2009 door -Stan- Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 Sorry maar dit vind ik 2 keer niets. Je hebt gewoon op je achtergrond een bliksem gezet. Dan die foto erop en rond die foto gewoon met een droge ronde brush er wat rond gegaan. Probeer effecten uit op de achtergrond en de foto, probeer ook wat verfijnder te werken, want die brush is voor de helft op die foto. Reageren
-Stan- Geplaatst: 5 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2009 Sorry maar dit vind ik 2 keer niets. Je hebt gewoon op je achtergrond een bliksem gezet. Dan die foto erop en rond die foto gewoon met een droge ronde brush er wat rond gegaan. Probeer effecten uit op de achtergrond en de foto, probeer ook wat verfijnder te werken, want die brush is voor de helft op die foto. Oke. Ik werk pas net met paint shop pro 7 dus ik heb nog niet alles ontdekt. Kan je me misschien een goeie achtergrond geven? Reageren
TomHagen Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 Sorry maar dit vind ik 2 keer niets. Je hebt gewoon op je achtergrond een bliksem gezet. Dan die foto erop en rond die foto gewoon met een droge ronde brush er wat rond gegaan. Probeer effecten uit op de achtergrond en de foto, probeer ook wat verfijnder te werken, want die brush is voor de helft op die foto. Oke. Ik werk pas net met paint shop pro 7 dus ik heb nog niet alles ontdekt. Kan je me misschien een goeie achtergrond geven? Zoek gewoon zelf wat uit, er zijn zat sites te vinden met mooie achtergronden, ik denk dat het belangrijker is dat je wat tuts gaat volgen. Gewoon even googlen met 'paint shop pro 7 tutorials' en je zal er wel wat vinden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.