Zero-two Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 Kennen jullie een paar hosts? Daarbij bedoel ik dat je dan gelijk een downloadlink krijgt. Ik bedoel dan niet Rapidshare en Mega upload. En hoe werkt het? Als je summerbase zijn savegame topics hebt gelezen dan weet je wat ik bedoel. {Bump} Iemand? >>> Door Thundercover: Bumpen binnen 24 uur niet toegestaan. Berichten samengevoegd.<<< Reageren
Galiorix Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Ik snap niet precies wat je bedoelt met 'meteen een link krijgen', je krijgt bij RS en MU toch ook gewoon een link om het te downloaden..? Of bedoel je dat je daarna nog een scherm krijgt waarbij je nog even moet wachten totdat je het bestand kan downloaden? In dat geval wordt dat lastig, aangezien bijna alle hosts dat hebben. Reageren
GTA Monster Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Hosting kopen en het daar op gooien, zo simpel is het. Ik doe het ook, sinds ik FTD v3.8.5 mirror ben (52% van de bezoekers komt daarvoor). Maar let op dat ze voor de gebruikte data die over de limiet gaat, je ze een extra rekening kunnen aanreken of je website tot het einde van de maand uitschakelen. Reageren
Zero-two Geplaatst: 6 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Ik snap niet precies wat je bedoelt met 'meteen een link krijgen', je krijgt bij RS en MU toch ook gewoon een link om het te downloaden..? Of bedoel je dat je daarna nog een scherm krijgt waarbij je nog even moet wachten totdat je het bestand kan downloaden? In dat geval wordt dat lastig, aangezien bijna alle hosts dat hebben. Ja, ik bedoel dan dat je niet hoeft te wachten. Maar aangezien dat wel is: Welke zou jij gebruiken en dat links niet een keertje oud worden. Hosting kopen en het daar op gooien, zo simpel is het. Ik doe het ook, sinds ik FTD v3.8.5 mirror ben (52% van de bezoekers komt daarvoor). Maar let op dat ze voor de gebruikte data die over de limiet gaat, je ze een extra rekening kunnen aanreken of je website tot het einde van de maand uitschakelen. Het moet wel gratis zijn. >>> Door Thundercover: Topic opgeruimd, m.a.w. bericht verwijderd en berichten samengevoegd.<<< Reageren
joopykoopy Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 mediafire geeft binnen de 10 seconden een link, maar direct is eigk met een goede snelheid niet te vinden, link naar Mediafire groeten Reageren
.Senne Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Maak gewoon een account op 000webhost. Daar kan je afbeeldingen, zip en rar files en andere hosten en direct je download link verkrijgen. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 http://www.vip-file.com Een Russische site maar je kunt het ook op Engels zetten, deze gebruik ik als ik eens een bestandje door moet geven dat best groot is. Je hebt hier geen wachttijden en je kunt je url zo kopiëren en in bv. een topic zetten Reageren
Sentasi Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 2Shared Makkelijker bestaat niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.