Randomcharacter Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2009 (bewerkt) hey Gtaforummers! ik heb een paar EE's ondekt in de trailer van TBAOGT trailer hier zijn ze 1. die man die ze broek heeft verloren op 0:39 heeft volgens mij dezelfde voiceactor als Roman. 2. sommigen kennen het spel ''bully'' (beter bekend in europa als canis canem edit) ook een productie van R* North. Russel de groote pestkop die het begin vervelend tegen je doe en later je beste vriend word lijkt op de man die in de ring vecht met Lius op 0:43 en dat was het ik hoop dat jullie ze prettig vinden foto voor stan en andere die het willen weten Bewerkt: 5 september 2009 door Randomcharacter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Stan- Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2009 Van dat ene spel weet ik niks af maar die stem lijkt idd veel op die van Roman. Het antwoord krijgen we als de voice-actors op Wikigta.nl staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Randomcharacter Geplaatst: 5 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 september 2009 Van dat ene spel weet ik niks af maar die stem lijkt idd veel op die van Roman. Het antwoord krijgen we als de voice-actors op Wikigta.nl staan. ik zer de foto van die man erbij je moet ff opletten als die grote man een klap krijgt van luis Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Stan- Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2009 Ik heb eens goed gekeken en ik vind de eigenlijk niet zo erg op elkaar lijken hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2009 Ik denk ook dat het meer toeval is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
field33 Geplaatst: 11 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2009 Nee, nog betere Easter Egg met Russell Als je hem in CCE/BSE in elkaar moet rammen dan kom je in een ondergrondse arena, in TBOGT zie ik een zo'n zelfde arena. Oh, en CCE/BSE is niet door R*North gemaakt, maar door R*Vancouver x360&wiidonthaveit&pc port door iemand waarvan ik de naam niet meer weet. begon dacht ik niet met rockstar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Randomcharacter Geplaatst: 11 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 september 2009 Nee, nog betere Easter Egg met Russell Als je hem in CCE/BSE in elkaar moet rammen dan kom je in een ondergrondse arena, in TBOGT zie ik een zo'n zelfde arena.Oh, en CCE/BSE is niet door R*North gemaakt, maar door R*Vancouver x360&wiidonthaveit&pc port door iemand waarvan ik de naam niet meer weet. begon dacht ik niet met rockstar o dacht R* Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 11 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2009 Rockstar North en Rockstar Vancouver zijn twee verschillende Developing Studios, maar beide onderdeel van de Rockstar familie hoor. Je gedachte klopte dus wel, Randomcharacter. Ontopic, wat de Bully Scolarship Edition betreft, ben het niet helemaal met je eens.. De personage is de fightclub in de trailer heeft nogal Aziatische trekjes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Leontjuuh-gta Geplaatst: 11 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2009 Rockstar North en Rockstar Vancouver zijn twee verschillende Developing Studios, maar beide onderdeel van de Rockstar familie hoor. Je gedachte klopte dus wel, Randomcharacter.Ontopic, wat de Bully Scolarship Edition betreft, ben het niet helemaal met je eens.. De personage is de fightclub in de trailer heeft nogal Aziatische trekjes. En hij is ook wat gespierder vind ik.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sapphire Geplaatst: 11 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2009 Even vraagje aan TS: Heb jij nou serieus die trailer zitten uitpluizen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Randomcharacter Geplaatst: 12 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 september 2009 Even vraagje aan TS:Heb jij nou serieus die trailer zitten uitpluizen? Wie is ts? >>> Door Hanneswasco: TS = TopicStarter.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Randomcharacter Geplaatst: 12 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 september 2009 Nee kwam het toevallig tegen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sapphire Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2009 Nee kwam het toevallig tegen Vindt ik wel raar, want voordat ik iets van "Rusell" erin zag heb ik het wel moeten pauzeren... Wel leuk gevonden btw, tenminste, die Roman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Randomcharacter Geplaatst: 12 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 september 2009 Nee kwam het toevallig tegen Vindt ik wel raar, want voordat ik iets van "Rusell" erin zag heb ik het wel moeten pauzeren... Wel leuk gevonden btw, tenminste, die Roman Bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
deserteaglenick Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2009 Ik heb m even op pauze gezet bij 0.43 en vind m niet echt op Russel lijken, eerder op een chinees. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.