Jump to content

The ballad of gay Tony Trailer (EE)


Randomcharacter

Recommended Posts

hey Gtaforummers! ^_^ ik heb een paar EE's ondekt in de trailer van TBAOGT trailer hier zijn ze

1. die man die ze broek heeft verloren op 0:39 heeft volgens mij dezelfde voiceactor als Roman.

2. sommigen kennen het spel ''bully'' (beter bekend in europa als canis canem edit) ook een productie van R* North.

Russel de groote pestkop die het begin vervelend tegen je doe en later je beste vriend word lijkt op de man die in de ring vecht met Lius

op 0:43

en dat was het ik hoop dat jullie ze prettig vinden :cya:

foto voor stan en andere die het willen weten

post-114644-1252176868.jpg

Bewerkt: door Randomcharacter
Link to comment
Delen op andere websites

Van dat ene spel weet ik niks af maar die stem lijkt idd veel op die van Roman. Het antwoord krijgen we als de voice-actors op Wikigta.nl staan.

ik zer de foto van die man erbij je moet ff opletten als die grote man een klap krijgt van luis

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, nog betere Easter Egg met Russell :D Als je hem in CCE/BSE in elkaar moet rammen dan kom je in een ondergrondse arena, in TBOGT zie ik een zo'n zelfde arena.

Oh, en CCE/BSE is niet door R*North gemaakt, maar door R*Vancouver :D x360&wiidonthaveit&pc port door iemand waarvan ik de naam niet meer weet. begon dacht ik niet met rockstar ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, nog betere Easter Egg met Russell :D Als je hem in CCE/BSE in elkaar moet rammen dan kom je in een ondergrondse arena, in TBOGT zie ik een zo'n zelfde arena.

Oh, en CCE/BSE is niet door R*North gemaakt, maar door R*Vancouver :D x360&wiidonthaveit&pc port door iemand waarvan ik de naam niet meer weet. begon dacht ik niet met rockstar ;)

o dacht R*

Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar North en Rockstar Vancouver zijn twee verschillende Developing Studios, maar beide onderdeel van de Rockstar familie hoor. ^_^ Je gedachte klopte dus wel, Randomcharacter.

Ontopic, wat de Bully Scolarship Edition betreft, ben het niet helemaal met je eens.. De personage is de fightclub in de trailer heeft nogal Aziatische trekjes. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar North en Rockstar Vancouver zijn twee verschillende Developing Studios, maar beide onderdeel van de Rockstar familie hoor. ^_^ Je gedachte klopte dus wel, Randomcharacter.

Ontopic, wat de Bully Scolarship Edition betreft, ben het niet helemaal met je eens.. De personage is de fightclub in de trailer heeft nogal Aziatische trekjes. :N

En hij is ook wat gespierder vind ik..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...