Djmaddox Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 Hey, Ik dacht laatst, laat ik weer eens mta sa installeren. Dus ik downloadde 1.1.2 en ik kreeg een error. Ik dacht okee, ik gooi hem er weer af en download 1.1.1. Dus dat gedaan, en toen kreeg ik weer een error: The instruction at 0x045c8c0f referenced memory at 0x045c8c0f. The memory could not be read. Click on OK to terminate the program. Ik heb hem in de san andreas folder geinstalleerd en als ik 0x045c8c0f google dan komt er "Geen Resultaten". Heeft iemand hier een oplossing voor? PS: Als dit topic verkeerd staat, doe hem dan niet op slot/delete hem maar verplaats hem naar waar hij wel moet staan aub. >>> Door VWO-er: Verplaatst, al kon je zelf ook even verder kijken dan je neus lang is?<<< Reageren
CoolieJoolie Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Alsjeblieft download MTA 1.0 , er zit een map editor in. En het is even goed als MTA Race. Als je dan nog steeds hetzelfde probleem hebt zeg het even Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Geplaatst: 8 september 2009 Ik weet niet of het bij jouw ook werkt, maar ga naar de locatie waar MTA San Andreas geinstalleerd is (meestal: C:/Program Files/MTA San Andreas/) en dan ga je naar de map MTA. (dus C:/Program Files/MTA San Andreas/MTA/) en daar zoek je een bestand d3d9x_31.dll ofzoiets, en dat kopieer je naar C:/Windows/ En dan zou hij moeten werken. Reageren
Ixecube Geplaatst: 6 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2009 Heb je Windows Vista? Zo ja klik dan met rechtermuisknop op MTA Map Editor en open het als administrator of iets wat daar op lijkt (Staat boven aan). Openen als Administrator voorkomt de meeste errors en bugs. Laat je nog even weten of het gelukt is? Veel Success! Jasper Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.