-Stan- Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 (bewerkt) Hoe kan ik deze signature in mijn handtekening zetten zonder hem op het forum te posten? Bij voorbaat dank. Bewerkt: 5 september 2009 door -Stan- Reageren
GTA Haas Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Hoi, je upload je signature op een site. Zoals TinyPic, daar upload ik mijn signatures altijd op. Oke, eerst klik je op de knop ''Bladeren''. Daarna kun je je signature kiezen die je wilt uploaden. Daarna klik je op de grote groene knop ''Nu Uploaden!''. Daarna kopieër je de onderste link, ''Directe link voor lay-outs''. Dus waar .jpg achter staat. Dus dit bijv. http://i28.tinypic.com/2lwbqp.jpg . Dan ga je naar Lid Menu >>> Instellingen >>> Handtekening. Daar plaats je de link tussen de IMG-Tags. Dus zo: [img=http://i28.tinypic.com/2lwbqp.jpg] Resultaat (geen sig): Reageren
-Stan- Geplaatst: 6 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Bedankt GTA Haas, die site is echt handig . Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Je hebt ook nog Imageshack en Photobucket. Met Tinypic heb ik jammer genoeg de laatste tijd problemen dat hij een bepaalde afbeelding niet wilt uploaden. Daarnaast zijn er nog meer hosts waar je je afbeeldingen kan uploaden, zelfs op je eigen website indien je die hebt. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Bedankt GTA Haas, die site is echt handig . Graag gedaan. Je hebt ook nog Imageshack en Photobucket. Met Tinypic heb ik jammer genoeg de laatste tijd problemen dat hij een bepaalde afbeelding niet wilt uploaden. Daarnaast zijn er nog meer hosts waar je je afbeeldingen kan uploaden, zelfs op je eigen website indien je die hebt. Tuurlijk zijn er nog meer site's, maar ik gaf er één als voorbeeld. Alleen .jpg en .jpeg bestanden kun je uploaden op TinyPic. Bij mij zijn er geen problemen. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 Bedankt GTA Haas, die site is echt handig . Graag gedaan. Je hebt ook nog Imageshack en Photobucket. Met Tinypic heb ik jammer genoeg de laatste tijd problemen dat hij een bepaalde afbeelding niet wilt uploaden. Daarnaast zijn er nog meer hosts waar je je afbeeldingen kan uploaden, zelfs op je eigen website indien je die hebt. Tuurlijk zijn er nog meer site's, maar ik gaf er één als voorbeeld. Alleen .jpg en .jpeg bestanden kun je uploaden op TinyPic. Bij mij zijn er geen problemen. Je kunt met Tinypic ook wel png. bestanden uploaden hoor. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.