Tha CheatMaster Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 stoer Wat is die toch lenig zeg :o
Gtaboy107 Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 Ja he?? Ik d8 nog van ik kon daar ook zo staan! Maar dat wou ik niet
Ironfist Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 Hier is ook niets speciaals aan maar ik vind het gewoon de mooiste screen die ik tot nu toe genomen heb screen
Mazzeltje Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 (bewerkt) Ik heb een map met ongeveer 150 foto's op mijn PC staan. En daar heb ik nu de mooiste foto van uitgezocht. Een hele mooie rustige foto uit Angel Pine. En de zon schijnt mooi door de bomen, :rolleyes: Bewerkt: 4 juli 2005 door Mazzeltje
Mazzeltje Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Geplaatst: 5 juli 2005 Onduidelijk :rolleyes: maarja Dat noem ik echt geen Picture van de week. De lelijkste picture van de week misschien. :blink:
Flame^ Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Geplaatst: 5 juli 2005 Ik wou graag deze insturen . Niks bijzonders maar ik vond hem wel mooi. PS: Ik heb zelf ook nog wel een plaatje van iemand die dood is en dan een handstand doet. (deze stuur ik niet in)
Tha CheatMaster Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Geplaatst: 5 juli 2005 Dat noem ik echt geen Picture van de week.De lelijkste picture van de week misschien. :blink: Ja, je hebt wel gelijk . Ik vond het wel speciaal met die jetpack op die motor :rolleyes: .
bramvds Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Geplaatst: 5 juli 2005 Ik wou ook ff een potw aanmelden ik heb em samen met m'n buurjongen gemaakt we kwamen niet verder als 11 towtrucks, er verdwenen er steeds een paar :blink: Roadtrain?
Brian7 Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Geplaatst: 5 juli 2005 (bewerkt) cool, jammer dat het in 't donker is. ik zal ook is ff een mooie screen gaan maken :lol: Edit: daar istie dan Bewerkt: 5 juli 2005 door Brian7
Flame^ Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Geplaatst: 15 juli 2005 Inmiddels is er weer een nieuwe Potw. Ik wou dus een andere pic insturen, als dat hier nog kan. Dus hier mijn inzending: Mocht je hier niet je plaatjes inzenden zou iemand dan wilolen zeggen waar je dat wel kan :huh: ?
need my speed Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 (bewerkt) Strain hard, Pro Laps???? Niet voor lang.... Maakt het wat uit dat de achtergrond bewerkt is (het is nu wit)? Bewerkt: 16 juli 2005 door need my speed
Recommended Posts