Jump to content

Online NAT

Vinnie_A

Recommended Posts

Ik probeer al een hele tijd online te gamen, maar dat lukt niet omdat mijn NAT (Network adress translation) te strict is (volgens rockstargames). Maar ik had het er laatst ook met iemand over die wel verstand van computers heeft, en hij zij dat als je je NAT laag zet dat je dan eigenlijk sowiso een virus binnenhaalt, en dat er een andere manier moet zijn om online te kunnen. (dit is op de PC). Wel kan ik een eigen game maken en gasten uitnodigen, maar dat begin ook saai te worden om met zn 2en een game te spelen.

Delen op andere websites

Ik begrijp dat je héél graag wilt gamen, maar dat je meerdere keren achter elkaar in je eigen topic post heet "bumpen" en dat is niet toegestaan op dit forum. Ik zie dat je vrij nieuw bent op het forum, dus welkom bij deze en lees nog even goed de regels (rechts bovenin, Forum Menu > Regels) om te voorkomen dat je per ongeluk iets doet wat niet is toegestaan. :tu:

Je kameraad heeft het niet helemaal bij het juiste eind, gelukkig voor jou. :Y Je NAT "open" zetten is niet te vergelijken met het openzetten van een grote garagedeur waardoor alle zooi zo binnen komt waaien. Om je NAT type op open te krijgen, moet je een paar specifieke poorten voor GTA IV openen. Het komt er dus op neer dat je in die grote garagedeur slechts één klein gaatje prikt, precies dát gaatje waardoor GTA IV bij jou naar binnen wil. ^_^

Zoek eens je type router en internetprovider op, dan kunnen we je helpen de juiste poorten te openen en hiervoor de juiste tutorial opzoeken. :tu:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...