onbekendeIV Geplaatst: 6 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Goed, we laten dit topic even rusten totdat de topic starter heeft aangegeven wat hij ermee van plan is. Eerder is een discussie over wat hij wel of niet moet doen zinloos. check ff boven aan! Reageren
Sprunk Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Dan zou ik je aanraden sowieso nog 512MB geheugen te kopen, en daarbij ook een leuke AGP kaart zoals de 3850 (klik) Reageren
MegaPilot Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Een extra koeler is bij een Pentium 4 echt niet overbodig.. Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 6 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2009 er is slecht nieuws . mn vader wil zn pc terug en ik zit weer met me oude opgeschept! kan ik dan nog wel wat met me oude doen? Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Wat zijn de specs van je "oude pc" ? Reageren
Mr. Psycho Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 er is slecht nieuws .mn vader wil zn pc terug en ik zit weer met me oude opgeschept! kan ik dan nog wel wat met me oude doen? een 'oude' is nooit te oud ^^ (tenzij de grafische kaart ofzo het begint te begeven, dan wel ) Als ik hier juist lees, zegt (bijna) iedereen dat je niet meer behoorlijk kan gamen op een P4. Mijn pc bewijst het tegendeel!!! een gewone P4 single core, clocked op 2.6 Ghz, 512 MBytes 400 Mhz DIMM ram geheugen, 94 MBytes videoRAM in een onboard kaart, en toch kan ik GTA SA spelen met goeie grafische kwaliteit en een 'redelijke' resolutie (1024 op 768 pixels in games en 1280 op 1024 bij het 'gewone' werk op de computer), zonder lagg. Mijn raad is om eerst eens te kijken naar de games die je hebt en die waarvan je weet dat je ze zal kopen, en eens kijken naar de aanbevolen system requirements, en eens zien of je uitbreidingen kan vinden die toch wel wat beter is dan wat er aanbevolen word. Reageren
Galiorix Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 een 'oude' is nooit te oud ^^ (tenzij de grafische kaart ofzo het begint te begeven, dan wel ) Als ik hier juist lees, zegt (bijna) iedereen dat je niet meer behoorlijk kan gamen op een P4. Mijn pc bewijst het tegendeel!!! een gewone P4 single core, clocked op 2.6 Ghz, 512 MBytes 400 Mhz DIMM ram geheugen, 94 MBytes videoRAM in een onboard kaart, en toch kan ik GTA SA spelen met goeie grafische kwaliteit en een 'redelijke' resolutie (1024 op 768 pixels in games en 1280 op 1024 bij het 'gewone' werk op de computer), zonder lagg. Je spreekt jezelf tegen. GTA San Andreas is gebaseerd op een engine die ontwikkelt is aan het begin van 2001, we zijn inmiddels weer een jaar of 8 verder. Als je GTA San Andreas kan spelen, wil dat nog niet zeggen dat je behoorlijk kan gamen op een Pentium 4 met een crappy onboard kaart. Reageren
FerryN Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 (bewerkt) Dan noem je ook even een game op zeg Want met jou stelling, kan ik ook nog op mijn Pentium 2 gamen, met Need For Speed Hot Pursuit Bewerkt: 6 september 2009 door FerryN Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 6 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Dan noem je ook even een game op zeg Want met jou stelling, kan ik ook nog op mijn Pentium 2 gamen, met Need For Speed Hot Pursuit zul maar zeggen of ik wel mostwanted/carbon/prostreet aan kan en de sims 3 Reageren
Mr. Psycho Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 ok, ok, gta sa was misschien een slecht voorbeeld. beter voorbeeld misschien? ik kan CoD 3 ook op high, sims 2 op high, richard burns rally op very high, most wanted ook op high/very high (hangt af hoelang de pc al aanligt ^^), fallout 3 zou ik op medium kunnen, ... Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 6 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2009 ok, ok, gta sa was misschien een slecht voorbeeld. beter voorbeeld misschien? ik kan CoD 3 ook op high, sims 2 op high, richard burns rally op very high, most wanted ook op high/very high (hangt af hoelang de pc al aanligt ^^), fallout 3 zou ik op medium kunnen, ... koop gewoon een losse videokaart: mn geforce 6200 doet het nog beter! Reageren
Djmaddox Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 (bewerkt) ok, ok, gta sa was misschien een slecht voorbeeld. beter voorbeeld misschien? ik kan CoD 3 ook op high, sims 2 op high, richard burns rally op very high, most wanted ook op high/very high (hangt af hoelang de pc al aanligt ^^), fallout 3 zou ik op medium kunnen, ... Zeg mij eens hoe jij CoD 3 op de PC speelt aub. @Hieronder, CoD 3 is nooit uitgekomen voor de PC. Bewerkt: 6 september 2009 door Djmaddox Reageren
Sprunk Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 ok, ok, gta sa was misschien een slecht voorbeeld. beter voorbeeld misschien? ik kan CoD 3 ook op high, sims 2 op high, richard burns rally op very high, most wanted ook op high/very high (hangt af hoelang de pc al aanligt ^^), fallout 3 zou ik op medium kunnen, ... Zeg mij eens hoe jij CoD 3 op de PC speelt aub. Met eens muis en toetsenbord. Reageren
Mr. Psycho Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 ok, ok, gta sa was misschien een slecht voorbeeld. beter voorbeeld misschien? ik kan CoD 3 ook op high, sims 2 op high, richard burns rally op very high, most wanted ook op high/very high (hangt af hoelang de pc al aanligt ^^), fallout 3 zou ik op medium kunnen, ... Zeg mij eens hoe jij CoD 3 op de PC speelt aub. @Hieronder, CoD 3 is nooit uitgekomen voor de PC. alles kan voor de pc ^^ nooit gehoord van emulators? normaal gebruik ik die nooit, maar voor CoD3 maak ik een uitzondering [/font] Reageren
Galiorix Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Zijn emulators niet enorm zwaar..? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.