Jump to content

het kan ik er wel mee door topic

Recommended Posts

Geplaatst:

En in een emulator kan je toch geen grafische aanpassingen maken? Dat kan toch ook op de Playstation 2 niet, dus als jij een emulator gebruikt waarom zou het dan wel ineens op de PC kunnen?

• Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• onbekendeIV

10

• Sprunk

7

• Limbolander

4

• wesley123

4

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb gisteren de demo van nfs prostreet gedownload en ik heb er ook een filmpje van!

(eigen filmpje)

en ik vroeg me af kan ik het hele spel spelen?

Bewerkt: door onbekendeIV
Geplaatst:

Natuurlijk kun je het hele spel spelen. Daarom maken ze ook een demo zodat je kan zien je het spel kan draaien (en om te kijken of je het leuk vind.)

Staat wel allemaal op low neem ik aan, ik heb ook een 6200 gehad en die kon SA nog maar nét aan op 1024x768

Geplaatst:
Natuurlijk kun je het hele spel spelen. Daarom maken ze ook een demo zodat je kan zien je het spel kan draaien (en om te kijken of je het leuk vind.)

Staat wel allemaal op low neem ik aan, ik heb ook een 6200 gehad en die kon SA nog maar nét aan op 1024x768

alles op low behalve de car ditail. maar over sa hoeveel fps had je dan ?

Geplaatst:
Dat was nog voor mijn Fraps tijdperk. Maar het schokte heel erg dus meer dan 25 zal het niet geweest zijn. :7

verder dan 25fps kun je niet halen zonder limiter tenzij je zon programma hebt. nou dan kan ik het ook wel met me mods op low :puh:

Geplaatst:
Dat was nog voor mijn Fraps tijdperk. Maar het schokte heel erg dus meer dan 25 zal het niet geweest zijn. :7

verder dan 25fps kun je niet halen zonder limiter tenzij je zon programma hebt. nou dan kan ik het ook wel met me mods op low :puh:

Programma??

Zet in de opties Frame Limiter ofzow gwn uit :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Programma??

Zet in de opties Frame Limiter ofzow gwn uit :puh:

dan crasht ie! :puh:

Dan noem je ook even een game op zeg :7

Want met jou stelling, kan ik ook nog op mijn Pentium 2 gamen, met Need For Speed Hot Pursuit :7

zul maar zeggen of ik wel mostwanted/carbon/prostreet aan kan en de sims 3 :7

maar kan ik dit nou wel of niet spelen ^

|

(pardon voor het dubbelposten :$ )

>>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Edit- of Bewerk-knop.<<<

Bewerkt: door Thundercover
Geplaatst:

als je demo kan spelen, dan kan je de volledige versie zeker spelen

en ps: kijk es op welke knop je handbrakes zitten in NFS ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...