ArticLight Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 En in een emulator kan je toch geen grafische aanpassingen maken? Dat kan toch ook op de Playstation 2 niet, dus als jij een emulator gebruikt waarom zou het dan wel ineens op de PC kunnen? Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 8 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2009 (bewerkt) ik heb gisteren de demo van nfs prostreet gedownload en ik heb er ook een filmpje van! (eigen filmpje) en ik vroeg me af kan ik het hele spel spelen? Bewerkt: 8 september 2009 door onbekendeIV Reageren
Sprunk Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Geplaatst: 8 september 2009 Natuurlijk kun je het hele spel spelen. Daarom maken ze ook een demo zodat je kan zien je het spel kan draaien (en om te kijken of je het leuk vind.) Staat wel allemaal op low neem ik aan, ik heb ook een 6200 gehad en die kon SA nog maar nét aan op 1024x768 Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 8 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2009 Natuurlijk kun je het hele spel spelen. Daarom maken ze ook een demo zodat je kan zien je het spel kan draaien (en om te kijken of je het leuk vind.)Staat wel allemaal op low neem ik aan, ik heb ook een 6200 gehad en die kon SA nog maar nét aan op 1024x768 alles op low behalve de car ditail. maar over sa hoeveel fps had je dan ? Reageren
Sprunk Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Geplaatst: 8 september 2009 Dat was nog voor mijn Fraps tijdperk. Maar het schokte heel erg dus meer dan 25 zal het niet geweest zijn. Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 8 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2009 Dat was nog voor mijn Fraps tijdperk. Maar het schokte heel erg dus meer dan 25 zal het niet geweest zijn. verder dan 25fps kun je niet halen zonder limiter tenzij je zon programma hebt. nou dan kan ik het ook wel met me mods op low Reageren
Sprunk Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Geplaatst: 8 september 2009 Je kunt die frame limiter gewoon uitschakelen. Reageren
Kryziek Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Geplaatst: 8 september 2009 Dat was nog voor mijn Fraps tijdperk. Maar het schokte heel erg dus meer dan 25 zal het niet geweest zijn. verder dan 25fps kun je niet halen zonder limiter tenzij je zon programma hebt. nou dan kan ik het ook wel met me mods op low Programma?? Zet in de opties Frame Limiter ofzow gwn uit Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 9 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2009 (bewerkt) Dat was nog voor mijn Fraps tijdperk. Maar het schokte heel erg dus meer dan 25 zal het niet geweest zijn. verder dan 25fps kun je niet halen zonder limiter tenzij je zon programma hebt. nou dan kan ik het ook wel met me mods op low Programma?? Zet in de opties Frame Limiter ofzow gwn uit dan crasht ie! Dan noem je ook even een game op zeg Want met jou stelling, kan ik ook nog op mijn Pentium 2 gamen, met Need For Speed Hot Pursuit zul maar zeggen of ik wel mostwanted/carbon/prostreet aan kan en de sims 3 maar kan ik dit nou wel of niet spelen ^ | (pardon voor het dubbelposten :$ ) >>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Edit- of Bewerk-knop.<<< Bewerkt: 9 september 2009 door Thundercover Reageren
Mr. Psycho Geplaatst: 9 september 2009 Rapport Geplaatst: 9 september 2009 als je demo kan spelen, dan kan je de volledige versie zeker spelen en ps: kijk es op welke knop je handbrakes zitten in NFS Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 11 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2009 Wat zijn de specs van je "oude pc" ? zie voor pc in de lijst op de eerste pagina eerste post! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.