GTA Monster Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Ey, Nu ben ik het zat, als Sony dit niet kan maken dan ga ik een XBOX360 Elite kopen, want hier krijg ondertussen wel zo'n schijthekel aan. Mijn headset wordt dus niet meer herkend, ik heb hem verwijdert bij de BlueTooth apparaten, opgeladen, opnieuw geregistreerd (met USB-kabel in de PS3), maar dan krijg ik een foutmelding: Er is een fout opgetreden. 801621607 Daarvoor (voor ik hem had verwijderd) had ik kon ik hem aan en uit zetten, ik hoorde ook het deuntje, maar ik kreeg in een online spel geen melding dat de headset was opgestart, op de PS3. Ik hoorde ook niemand die een headset had en aan het praten was in mijn headset. Iemand een oplossing? Want die nieuwe firmware update is kut, maar hier is de maat echt vol.. Reageren
Dieko Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Bel de gratis klantenservice nummer van Sony PS3 :049-5574817 Reageren
PowerPats Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 voer hem nogmaals in, en onthouden he, de code is 0000 Reageren
FGras Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 beetje dom om voor een headsetje van 30 euro een xbox te kopen :/ Reageren
GTA Monster Geplaatst: 8 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2009 Daarom niet alleen Niemand? Reageren
Velaro Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Geplaatst: 8 september 2009 Daarom niet alleen Niemand? Misschien ligt het aan de headset zelf. Meld het in de winkel en vraag een nieuwe. Reageren
GTA Monster Geplaatst: 8 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2009 (bewerkt) Ok, hij werkt, ik krijg alleen geen melding als ik op Mi Mute druk dat ie dan dempt. Hoe krijg ik dit schermpje terug? Bewerkt: 9 september 2009 door GTA Monster Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.