wtc Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 (bewerkt) Hallo modellers, Ik vroeg me af of iemand misschien eens de Belgische hulpdiensten kon maken om in GTA IV te zetten? Ik heb even tijd gestoken in het compileren van foto's zodat je de voertuigen van alle hoeken eens kan zien. De foto's zijn door mij zelf gemaakt. De foto's van de ambulance upload ik een andere keer als ik wat meer tijd heb. Iemand zin deze te maken? Politie: (Volkswagen Transporter) Brandweer: (Volvo of Mercedes) Ziekenwagen: (Mercedes Sprinter) Foto volgt later Alvast bedankt! wtc Bewerkt: 6 september 2009 door wtc Reageren
Beagle Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Ik denk niet dat iemand zin heeft om deze te maken. Er zijn tot nu toe weinig modders voor IV, daarnaast lijkt 't me zonde daar tijd in te steken aangezien die hulpdiensten erg lelijk zijn.. Maar volgende keer kan je als je een mod aanvraag doet, het hier stellen Reageren
Randomcharacter Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Je kan wel voor SA proberen als je die hebt daar zijn juist veel modders voor Reageren
wtc Geplaatst: 7 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2009 Ik denk niet dat iemand zin heeft om deze te maken. Er zijn tot nu toe weinig modders voor IV, daarnaast lijkt 't me zonde daar tijd in te steken aangezien die hulpdiensten erg lelijk zijn.. Maar volgende keer kan je als je een mod aanvraag doet, het hier stellen Jouw mening over hoe 'lelijk' die zijn is daarom niet die van iedereen... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.