deuk11 Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2009 hallo ik heb Gta IV gekocht, geinstalleerd en toen deed hij het. maar ik vind missies nooit iets aan dus heb ik gezocht of dat er iets was dat je 100% save erop kan zetten. ik vond: XliveWrapper en Savegamewrapper.. dat heb ik geinstalleerd en nu probeer ik hem op te starten en dan zegt hij (vista): "IVlauncher.exe werkt niet meer." Wat kan ik er aan doen? Groetjes, Deuk11 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2009 hem als administrator uitvoeren, ga met de rechtermuisknop op de gta4 snelkoppeling en druk dan op 'als administrator uitvoeren' Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
deuk11 Geplaatst: 6 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 september 2009 hem als administrator uitvoeren, ga met de rechtermuisknop op de gta4 snelkoppeling en druk dan op 'als administrator uitvoeren' sorry dit heb ik al allemaal goprobeerd.. nog meer opties? alvast bedankt & ik wacht op de juiste oplossing, Deuk11 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SVTuner Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2009 probeer eens launchgtaIV als adminstrator uit te voeren werkt goed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2009 probeer eens launchgtaIV als adminstrator uit te voeren werkt goed Lees het topic voordat je antwoord geeft. Verwijder alle mods, installeer xliveless alleen en volg de aanwijzingen, zo kan het niet misgaan. En wees er zeker van dat je minimaal patch 3 hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
deuk11 Geplaatst: 7 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 september 2009 probeer eens launchgtaIV als adminstrator uit te voeren werkt goed Lees het topic voordat je antwoord geeft. Verwijder alle mods, installeer xliveless alleen en volg de aanwijzingen, zo kan het niet misgaan. En wees er zeker van dat je minimaal patch 3 hebt. ja ik heb patch 3 eerst geinstalleerd toen 4 en alles goed geinstalleerd enzo... maar waar download je Xlive? Groetjes, Deuk11 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 9 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2009 http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=388658 Hierzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
memo06 Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2009 als je pacth 4 hebt moet je deze xlive wrapper gebruiken anders lukt hij niet ik had het zelfde probleem lukt het nog steeds niet downgrade dan naar patch 2 dan lukt het 100% 1245625271_xliveless0.97b.rar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kvbmaster Geplaatst: 6 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2009 bij mij start die ook soms niet als ik op het Grand Theft Auto IV icoontje klik maar als je via rockstar social club probeert krijg je dan nog steeds hetzelfde? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.