viccie211 Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Ik heb MTA SA death match developpers preview 2.1 hier bij een vriend geinstaleerd, ik deed het hetzelfde als bij mij zelf en bij hem loopt ie vast terwijl ik hem gewoon kan spelen. Hij loopt vast in het eerste menu. Z'n pc voldoet aan alle eisen. En hij speelt het op Vista(ik op XP). Kunnen jullie ons hierbij helpen? laterdan viccie211 Reageren
Dakendak Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Dit ligt aan Vista . Vista is nu niet echt voor spelletjes gemaakt . Probeer het als administrator uit te voeren . Reageren
viccie211 Geplaatst: 6 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Ik heb dat nu geprobeerd en nu sluit ie gewoon af als ie in het menu hoort te komen. Reageren
vice Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Ik had het zelfde probleem. Niets aan te doen denk ik, ik heb ook al vanalles geprobeerd. Ondertussen is MTA 1.0 uitgekomen, en die werkt wél op Vista. En lijkt ook wel op DM (op mijn oude computer kon ik nog DM spelen) Reageren
CoolieJoolie Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Waarom blijfen mensen in hemelsnaam DP2.1/DP2.3 spelen!?!? 1.0 is allang uit!!! Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Geplaatst: 8 september 2009 Waarom blijfen mensen in hemelsnaam DP2.1/DP2.3 spelen!?!? 1.0 is allang uit!!! Dat snap ik ook niet, iig hier de link: http://www.gtagames.nl/mirror/mtasa/MTASA-1.0.exe Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.