Jump to content

Radio werkt niet meer

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Gisteren is een neef bij me komen spelen en heeft geholpen om op de vliegschool alles goud te halen. Maar om dat te doen heeft hij de SLOWITDOWN cheat gebruikt. Hij zei dat dat terug te draaien was met SPEEDITUP. Dus dat heb ik gedaan en de tijd ging redelijk normaal. (iets sneller voor mijn gevoel). En omdat de tijd versneld is, werkt de radio niet meer. Blijkbaar zit er een verschil tussen de 'rates' van die cheats.

Ik heb al gesaved op dat game, is er nog een oplossing voor het probleem?

Groeten,

zeph

edit: sorry, ik zat fout. Op geen enkele savegame werkt de radio nog.

Bewerkt: door Zephyr_NL
Geplaatst:
Gisteren is een neef bij me komen spelen en heeft geholpen om op de vliegschool alles goud te halen. Maar om dat te doen heeft hij de SLOWITDOWN cheat gebruikt. Hij zei dat dat terug te draaien was met SPEEDITUP. Dus dat heb ik gedaan en de tijd ging redelijk normaal. (iets sneller voor mijn gevoel). En omdat de tijd versneld is, werkt de radio niet meer. Blijkbaar zit er een verschil tussen de 'rates' van die cheats.

Ik heb al gesaved op dat game, is er nog een oplossing voor het probleem?

Groeten,

zeph

edit: sorry, ik zat fout. Op geen enkele savegame werkt de radio nog.

Welkom op GTAForum.nl! :Y

Probeer eerst eens gta_sa.set te verwijderen in je User Files. Hoor je helemaal niets als je de radio zou moeten horen of hoor je wel iets? Normaal gezien zou alles weer zoals gewoonlijk moeten werken als je weer speeditup ingeeft. Ben je er zeker van dat je niets anders hebt verandert?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...