Missie helper..:) Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Ik heb in LOS SANTOS bijna de ballas weggejaagd maar boveaan is er een klein stukje ( dat is dat hotel waar je later een missie hebt, dat Big Smoke en ryder vluchte, en dan moet je Sweet redde) maar daaar lope bij mij nooit ballas dus ik kan het niet veroveren :angry: Greetz Missie helper.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Jaw een algemeen probleempje. Was ook al bij de ps2 versie. Probeer is de zoekfunctie het staat ergens bij missiehulp vermeld. P.s. Graag voortaan je missie vragen in dit subforum plaatsen. http://www.gtaforum.nl/index.php?showforum=62 En voortaan de naam van de missie in je topic titel vermelden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.