n1cky Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Heey, ik heb eigenlijk een probleem, ik hou niet van cheats maar ik heb 1 keer mooi weer gecheat zeg maar:P aleen als ik op wil gaan slaan zegt die je kan beter niet opslaan omdat er cheats gebruikt zijn.. BlaBla is er dan ook een mogelijk om cheats weer uit te zetten.. Alvast bedankt Groetjes. n1cky Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Je kan de cheat weer opnieuw doen en dan disable je ze maar je krijgt nog wel steeds het bericht van dat je beter niet kan saven. Als je niet wilt saven zou ik gewoon weer opnieuw load game doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
n1cky Geplaatst: 9 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 tja, ik heb net 10 opdrachten gedaan ik ga niet weer opnieuw beginnen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Maar als je echt dat bericht niet meer wilt hebben zou dat toch moeten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Je kan ook geen 100% meer hebben als je cheat... Maar als je cheat of niet,dat is jouw keuze. Als je eenmaal gecheat hebt blijft dat schermpje erop komen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Daarom kan je altijd beter 2 accounts hebben dan heb je nooit dat probleem. 1 voor normaal spelen en 1 voor dollen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Je kan gewoon 100% halen met Cheats hoor ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_user82 Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Je kan gewoon 100% halen met Cheats hoor ... was dat bij de PS2 zou en niet bij de PC, ik heb het namelijk al een keer gelezen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 ja je moet niet alles geloven wat je leest je kan gewoon 100% halen met cheats !! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MGB-hero Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 ik vin (niet dat imand op mijn menig zit tewachte) dat je bewijst dat ge goed kan game als je het zonder cheats doet. en je krijgt geen irri garage deuren die niet open willen. dus ik zou het over nieuw doen. maar het is jouw game. Greetz uit H'dam Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Assassin Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Hoe bedoel je garagedeuren die niet open willen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.