Zigga Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Bestaat er een multiplayer voor GTA SA? En waar download ik het? Reageren
Megadreams Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Ja dit bestaat Je kan dit downloaden op: www.sa-mp.com en dan downloads Klik dan op 1 van de linken. De rest zal je wel vinden Veel Succes en Plezier nog! Reageren
Big Boss Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Tsja, je zit in het forum 'San Andreas Multiplayer' dus ik neem aan dat je het antwoord reeds kent. SA-MP www.sa-mp.com MTA nightly.mtasa.com Reageren
Remi-X Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 (bewerkt) MTA|nightly.mtasa.com Dat is de oude versie. Ondertussen is er al een release, op de site van MTA zelf @CoolieJoolie hieronder: Naar mijn weten juist andersom... Bewerkt: 6 september 2009 door Remi-X Reageren
Zigga Geplaatst: 6 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Oke ik heb SAMP geinstaleerd maar hij crashed echt klote Reageren
CoolieJoolie Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Oke ik heb SAMP geinstaleerd maar hij crashed echt klote Probeer MTA . Zeker als je vista hebt. MTA is beter compitable met vista dan SAMP. Reageren
Megadreams Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Zigga heb je mods aanstaan of je sa nog niet gepatchd dan kan dit inderdaad voorkomen anders is het echt raar als je vista hebt probeer dan samp als administrator uit te voeren Reageren
Zigga Geplaatst: 6 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Ik heb niks anders aan staan en normaal GTA SA doet het wel Reageren
Megadreams Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Zoals ik al zei: Als je v2.0 hebt: heb je je san andreas al gepatchd? Reageren
.Timothy Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 Meer uitleg om de patch en de versies: klik. Lees dat door, kijk anders direct bij het kopje 'Nadere omschrijving - V2.00', waarschijnlijk kan je daar de oplossing al vinden. Reageren
Zigga Geplaatst: 8 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2009 (bewerkt) Ik heb mijn V2 al gepatcht maar ik kom nog steeds geen server in... hij stopt met laden ong. 50% van het balkje PS: ik heb geen mods erin Bewerkt: 8 september 2009 door Zigga Reageren
Big Boss Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Geplaatst: 8 september 2009 Laadproblemen Al gelijk nadat je SA wilt uitvoeren - De hoofd, Data of Text map heeft problemen. 5% - GTA.DAT Controle. Alles wat hierin staat laat ook 10-20% checken. 10% - IPL + IDE controle*. Bestand bestaat niet of het werkt niet. 20% - IPL + IDE controle*. Bestand bestaat niet of het werkt niet. 30% - Waarschijnlijk weer IDE + IPL controle*. 40% - Controle GTA3.IMG. Als er hier conflicten zijn heb je hoogstwaarschijnlijk verkeerd gemod. 50% - Controle GTA3.IMG. Als er hier conflicten zijn werkt je mod hoogstwaarschijnlijk niet. 65% - Player.IMG controle. Oplossingen en conflicten nog niet bekend. 70% - Player.IMG controle. Oplossingen en conflicten nog niet bekend. 75% - Overige IPL en IDE** controle bestanden in de Maps map. 90% - Scripts controle. De fout bevind zich in de Data > Script map. 100% - Scripts controle. De fout bevind zich in de Data > Script map. Tijdens het ingame gaan - Meestal is dit een SCM of CLEO script fout, of je hebt een verkeerde versie SaveGame. Als SA crasht op 50% van het laad balkje zit er wel degelijk een fout in een van je img's. Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Geplaatst: 8 september 2009 Als je MTA neemt, dan heb je geen problemen met mods. Reageren
Zigga Geplaatst: 8 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2009 Laadproblemen Al gelijk nadat je SA wilt uitvoeren - De hoofd, Data of Text map heeft problemen. 5% - GTA.DAT Controle. Alles wat hierin staat laat ook 10-20% checken. 10% - IPL + IDE controle*. Bestand bestaat niet of het werkt niet. 20% - IPL + IDE controle*. Bestand bestaat niet of het werkt niet. 30% - Waarschijnlijk weer IDE + IPL controle*. 40% - Controle GTA3.IMG. Als er hier conflicten zijn heb je hoogstwaarschijnlijk verkeerd gemod. 50% - Controle GTA3.IMG. Als er hier conflicten zijn werkt je mod hoogstwaarschijnlijk niet. 65% - Player.IMG controle. Oplossingen en conflicten nog niet bekend. 70% - Player.IMG controle. Oplossingen en conflicten nog niet bekend. 75% - Overige IPL en IDE** controle bestanden in de Maps map. 90% - Scripts controle. De fout bevind zich in de Data > Script map. 100% - Scripts controle. De fout bevind zich in de Data > Script map. Tijdens het ingame gaan - Meestal is dit een SCM of CLEO script fout, of je hebt een verkeerde versie SaveGame. Als SA crasht op 50% van het laad balkje zit er wel degelijk een fout in een van je img's. Ik heb zelfs GTA San Andreas opnieuw geinstaleerd en hij doet het niet Reageren
Zigga Geplaatst: 9 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2009 Bij mij lukt nooit wat zo te zien Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.