Trax Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Ik heb even een feauteau gemaakt met een bagger camera'tje, maar zo weten jullie tenminste hoe de box eruit ziet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 vet mooi vet grote poster grote handleiding stuk uitgebreider dan ps2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JaSzA Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Indd, veel betere handleiding B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 echt wel ik kan echt niet meer wachten ik hoop dat ik hem vandaag nog krijg maar ik denk morge pas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AOSY86 Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 K heb hem ook echt vette handleiding boekii ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Ja ik heb SA net ook gehaald en hij ziet er goed uit het boekje enzo B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shorty_D Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 gewoon 78 pagina's dik :o en die dvd zit achterin verstopt ik dacht zo boekje ja poster/map ja euy waar is die dvd geblevuh :unsure: wel ff schrikke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_user82 Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 de handleiding heb je ook wel nodig veel knoppen zijn veranderd, maar het is goed te doen, hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 ja geef me eens een paar goede veranderingen (die ik echt moet weten) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jaap_st1 Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 ik wat voor doos zit het? een dvd doosje, zon doosje net als vice city of zon grote doos die je vroeger had met zon cd doosje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 als je goed kijkt dezelfde als vice city Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 9 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 gewoon 78 pagina's dik :o en die dvd zit achterin verstopt ik dacht zo boekje ja poster/map ja euy waar is die dvd geblevuh :unsure: wel ff schrikke Had ik ook -_- Ik was aan het uitpakken:"Hmm, poster. Leuk. Ah, boek! Grappig. Erm, San Andreas?" Toen bladerde ik dat boekje door en zag dat hij achterin zat Wat er in het boekje staat: - Uitleg over steden - Maps - Uitleg over hele WIJKEN! - Uitleg over hoe de basics werken (bv. kledingwinkels etc.) Het is niet echt een dvd-doosje eigenlijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dropje1989 Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Ik heb hem gedownkocht dus ik heb die shit niet heb alleen de handleiding gedwonload (NL) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thunder2005 Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Ik denk dat je hier op het verkeerde adres bent met een illegale san andreas ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 gedownkocht <_< je bedoel gedownload ofwel? en als je hem gepre-orderd heb krijgf je dan ook gewoon de box Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.