mosweg Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2009 Volgens mij is het niet mogelijk een bot een wapen te geven ajoewel, ik volgens mij wat anders heb gezien blijf proberen en ik zal zelf ook nog wel zoeken of het gaat of niet. EDIT: en wat ik hierboven zei bedoel ik dit mee: Klik hier Als je hem record terwijl je een wapen vast heb lukt het wel, maar ik wil liever niet overnieuw recorden, eigenlijk zou je zoiets moeten kunnen veranderen in de .rec Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sean5874 Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2009 Hallo, Goede tut, ik had alleen nog een vraag. Is het mogelijk om een bot in een interior te plaatsen, en zo ja, hoe dan? sean5874 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Megadreams Geplaatst: 29 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 december 2009 Door op de plaats waar je de bot doet connecten hem het interieur id mee te geven P.S: Ik zal 1 van de komende dagen waarschijnlijk deze tutorial herschrijven aangezien ik toch wel een paar dingens ben vergeten erin te zetten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1112rutger Geplaatst: 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2010 Ik heb exact gedaan zoals in de tut beschreven staat. Als ik de samp server.exe open staat er ook NAME_NAME (mijn bot) connected, net zoals de andere bots die er standaart bij ziten. Maar als ik ig ga op de plaats waar ik gerecord heb, zie ik mijn bot niet. Enig idee waar hij verstopt zit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Megadreams Geplaatst: 8 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2010 (bewerkt) als hij in een voertuig moet zet dat dan zeker op de plaats wanneer hij joint dus via PutPlayerInVehicle Maar ik ga deze tutorial herschrijven aangezien er toch wel wat mist. EDIT: P.S: hij is verstopt op de spawn plaats Bewerkt: 8 januari 2010 door megadreams Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1112rutger Geplaatst: 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2010 (bewerkt) Verstopt op de spawn plaats? Mhm ik heb hem als: (247 = recordfile). (OnGameModeinit : gl_npcs) ConnectNPC("John_Panasonic","247"); en bij OnPlayerRequestClass van gl_npcs: else if(!strcmp(playername,"John_Panasonic",true)) { SetSpawnInfo(playerid,69,61,689.4172,-580.3832,16.3359,0.0,-1,-1,-1,-1,-1,-1); } Op de plaats waar de record begint o.a. bij OnPlayerSpawn(gl_npcs) else if(!strcmp(playername,"John_Panasonic",true)) { SetPlayerColor(playerid,0xFFFFFFFF); } Bij de 247.pwn file heb ik: #include <a_npc> #define NUM_PLAYBACK_FILES 1 new gPlaybackFileCycle=0; //------------------------------------------ main(){} public OnNPCConnect(myplayerid) { NextPlayback(); return 1; } NextPlayback() { StartRecordingPlayback(PLAYER_RECORDING_TYPE_ONFOOT,"/npcmodes/recording/247"); gPlaybackFileCycle++; } public OnRecordingPlaybackEnd() { NextPlayback(); } De bot komt niet te voorschijn, enig idee? Of ga je dat nu verwerken in de rest van de tut waar je het over had? Bewerkt: 8 januari 2010 door 1112rutger Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Megadreams Geplaatst: 8 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2010 Het moet in het filterscript gl_npcs in OnFilterscriptInit dus je bot spawnt zelfs niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1112rutger Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2010 Ohja foutje, hij zat al bij OnFilterScriptInIt...(Die connectNPC alleen). Maar ik heb nu voor de duidelijkheid dus 3 GM's: 1. Mijn eigen GM 2. die gl_npcs 3. die 247.pwn file Maar ook: 247.rec file. Enig idee? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Megadreams Geplaatst: 9 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2010 staat de 247.rec bij npcmodes/recording/ ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1112rutger Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2010 De 247.rec staat bij npcmodes/recordings ja. De 247.pwn/amx tevens niet, die staan bij npcmodes. Een ding waaraan ik twijfel, mijn eigen gamemode heeft geen #include voor dit gedoe ofzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Megadreams Geplaatst: 9 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2010 (bewerkt) Je gamemode moet niet a_npc includen of iets met npc's maar een npcmode moet dan weer wel a_nps includen en niet a_samp EDIT : fout gevonden jij hebt dit in je npcmode: StartRecordingPlayback(PLAYER_RECORDING_TYPE_ONFOOT,"/npcmodes/recording/247"); Dat moet het volgende zijn: StartRecordingPlayback(PLAYER_RECORDING_TYPE_ONFOOT,"247"); Bewerkt: 9 januari 2010 door megadreams Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1112rutger Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2010 Top! Hij doet 't nu, thanks alot! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1112rutger Geplaatst: 10 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2010 Ben weer op een probleem gestuit. Ik heb nu een bot die c.a 10 seconden op zijn plek staat, zoals ik had gerecord. Deze bot staat in een interior, en als ik in en daarna uit, daarna weer in de interior ga, is de bot weg (waarschijnlijk omdat ik te kort had gerecord). Maar hoe zorg ik er nou voor dat die bot er voor altijd blijft staan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Megadreams Geplaatst: 11 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2010 Door de record overnieuw te laten lopen, in de tutorial staat normaal iets daarover Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Megadreams Geplaatst: 10 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2010 (bewerkt) Sorry voor de dubbelpost maar ik wil dit wel even aankondingen: Mijn tut (deze dus) is te verourderd ik ga hem volledig herschrijven waarschijnlijk vandaag nog. Bewerkt: 10 juni 2010 door megadreams Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.