Casss Geplaatst: 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2010 Net wat ik nodig had. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kattier Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2010 Sorry voor de dubbelpost maar ik wil dit wel even aankondingen: Mijn tut (deze dus) is te verourderd ik ga hem volledig herschrijven waarschijnlijk vandaag nog. Hm, komt hij nog ? Heb al heel wat opgedaan bij andere NPC tutorials maar het werkt nogsteeds niet :s Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Megadreams Geplaatst: 14 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2010 Ik al wanneer ik tijd heb verder werken aan het herschrijven van deze tutorial. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kattier Geplaatst: 14 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2010 Ik al wanneer ik tijd heb verder werken aan het herschrijven van deze tutorial. Ok nice, kan niet wachten Succes er mee! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dmbekker Geplaatst: 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2010 Ik al wanneer ik tijd heb verder werken aan het herschrijven van deze tutorial. Ok nice, kan niet wachten Succes er mee! Ik ook niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Megadreams Geplaatst: 15 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2010 Ik zal er zometeen maar verder werken om het te herschrijven zeker? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gm_jerry Geplaatst: 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2010 nou een beetje over bots praten had liever uit gelegd hoe je ze in je script en server zet daar hebben mensen veel meer aan ik bevoorbeeld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Megadreams Geplaatst: 7 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 september 2010 Heb je wel het bericht vanonder gelezen? Er staat duidelijk dat de hele tut word herschreven het is dus nog niet af, de tut was ooit met scripts enzo maar niet echt goed daarom deze herschrijving ik heb nog niet veel kunnen herschrijven omdat ik weinig tijd heb. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pascalboy Geplaatst: 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2011 Heb je wel het bericht vanonder gelezen? Er staat duidelijk dat de hele tut word herschreven het is dus nog niet af, de tut was ooit met scripts enzo maar niet echt goed daarom deze herschrijving ik heb nog niet veel kunnen herschrijven omdat ik weinig tijd heb. is het al af het is een jaar later en ik wil graag een npc bot in my game. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Megadreams Geplaatst: 20 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2011 Ik had zelfs niet meer aan deze tutorial gedacht. :$ Ik heb volgend weekend even geen internet dan zal ik de tutorial op mijn PC wel afwerken. Je kan hem volgende week maandag dus verwachten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pascalboy Geplaatst: 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2011 Ik had zelfs niet meer aan deze tutorial gedacht. :$ Ik heb volgend weekend even geen internet dan zal ik de tutorial op mijn PC wel afwerken. Je kan hem volgende week maandag dus verwachten. Bedankt !!!! word hij ook nog voor samp 0.3c??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Megadreams Geplaatst: 21 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2011 Er is niet echt een verandering geweest in de npc's sinds 0.3a dus hij is ook voor 0.3c. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.