Jump to content

Xbox of Ps3

vice infernusX

Recommended Posts

Geplaatst:

:slotje:

De Fanboys blijven maar verder discussiëren,

De TS heeft al (lang) gebeslist.

Oh nee, ik gedraag me als een mod :cry::sst:

>>> Door Sandra: tut tut tut :N<<<

• Reacties 88
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• FGras

12

• Hayte

7

• Jacky-2007

5

• onbekendeIV

5

Geplaatst:

DVT zei al eerder van kijk ook verder dan alleen gta als je een console koopt.

nou ik hou alleen van realistische shooters of spellen,

en ben opzich tot nu toe alleen van plan om eerst gta 4 te kopen

en later de GTA: episodes in liberty city te kopen. :dans::D:dans:

ik wou eigenlijk xbox360 vooral voor gta 4 en de dlc kopen

aleen daar moet het niet bij blijven. :klap:

Verder weet ik geen andere spellen ofzo. :eten:

Halo is denk ik niet mijn ding wil het wel uitproberen

weten jullie een paar leuke spellen hoeft geen exclusive te zijn :tu:

Geplaatst:

eeh,

De enigste niet exclusieve leuke die ik ken:

Red Faction Guerrilla

Burnout Paradise

en GTAIV

De rest van mijn spellen zijn allemaal Exclusive PS3 :puh:

Geplaatst:
Dan is microsoft niet gelijk beter want ik kreeg in 4 dagen al een nieuwe.
Dan heb je in dit geval geluk gehad, aangezien het over het algemeen langer duurt.
En dat men negatief doet over PSN. Ik heb nog bijna nooit gehad dat PSN zomaar uitviel, meestal word het wel een paar dagen van te voren gemeld of zie je als je PSN wilt opstarten een stukje tekst met dat ze PSN aan het onderhouden zijn.
Ik doe helemaal niet negatief over PSN, ik zeg alleen waar het op staat. Aangezien je er geen snars voor betaalt, kan Sony het als een baksteen laten vallen omdat het een "extraatje" is wat ze PS3 gamers bieden, er is verder geen enkele overeenkomst tussen de gamer en PSN. Dit kan én mag Microsoft niet, omdat ze een overeenkomst aangaan met de gamers. Niet dat het snel zal gebeuren dat Sony de stekker uit héél Playstation Network haalt, maar het ís wel zo. En ik beweer nergens dat het niet geüpdate wordt.
En nog even over jou hele bericht. Ik vind het wel een beetje pro XBOX getypt.
Dat kan zo op jou overkomen, en dat mag. Wil ik je er wel even op wijzen dat ik in mijn leven al heel wat meer productvergelijkingen heb gedaan, en ook bij wel wat grotere aanschaffen dan voor een spelconsole, dus ga er maar vanuit dat ik wel nadenk vóór ik iets koop. En de overwegingen die ik hierboven noemde, neem ik dan mee. (Een zwager van me heeft van mij precies hetzelfde verhaal te horen gekregen, en heeft naar aanleiding daarvan een PS3 gekocht.)
In een paar jaar komt er een nieuwe xbox terwijl de PS3 nog een hele tijd mee kan.
Bewijs? Bron?
De PS3 is gewoon mooier kwa uiterlijk en ook qua menu. (over het algemeen toch?)
Dit is een mening, géén argument om een console te kopen. ^_^
Geplaatst: (bewerkt)
Ik doe helemaal niet negatief over PSN, ik zeg alleen waar het op staat. Aangezien je er geen snars voor betaalt, kan Sony het als een baksteen laten vallen omdat het een "extraatje" is wat ze PS3 gamers bieden, er is verder geen enkele overeenkomst tussen de gamer en PSN. Dit kan én mag Microsoft niet, omdat ze een overeenkomst aangaan met de gamers. Niet dat het snel zal gebeuren dat Sony de stekker uit héél Playstation Network haalt, maar het ís wel zo. En ik beweer nergens dat het niet geüpdate wordt.

Sony zou PSN nooit als een baksteen laten vallen, het is een milljoenen verdienst en ze hebben zelf plannen om elke blu-ray speler van PSN te voorzien, in iedergeval de continent dat men films kan kopen en muziek.

Bewijs? Bron?

ja ok. dat was gewoon een sterk gerucht dat je meerdere keren terug ziet komen op sites

Bewerkt: door FGras
Geplaatst:

Jongens, jullie zullen elkaar echt nooit kunnen overtuigen, :schater:

Dit is hopeloos, deze discussie :Y

Geplaatst:

@ FGras: Wat PSN betreft, ik noem alleen de business facts, ik maak geen toekomstanalyse. Maar ik ben er zelf ook wel van overtuigd dat PSN niet zomaar verdwijnt, hoor. ^_^

@ Think: Ik probeer niemand te overtuigen. De topicstarter stelde een vraag, en ik heb een antwoord gegeven waarmee hij naar zijn eigen wensen leert kijken, en daarmee naar een winkel stapt in plaats van te luisteren naar overhypte fanboys hier. Dus wat mij betreft, geen discussie hier.. :tu:

Geplaatst:

Jacky-2007, ik wil iets zeggen over de tv gedeelte.

Je zegt dat als je een normale kleine tv hebt (dus geen Full HD zooi), dat je dan beter een XBox kan kopen.

Maar waarom?

Welk voordeel heeft de XBox dan over de PS?

Zover ik weet geen enkele, je kan DVD's normaal op een PS3 kijken, dus ik zie niet waarom je geen PS3 zou moeten kopen als je DVD's wilt kijken op een oud scherm.

Geplaatst:

Uiteraard is dit gewoon mogelijk Hayte, maar het is toch sneu geld om een BluRay in huis te halen als je er geen gebruik van kan maken? Dat is in mijn ogen weggegooid geld, hoor! ^_^ Een echte fanboy kan dus best een PS3 kopen, maar als je geen onnodige dief van je portemonnee wilt zijn..

Geplaatst:

Maar je weet nooit of je in de toekomst wel een HD scherm hebt, ik had eerst namelijk ook zo'n oude tv met een PS3, en nu heb ik een Full HD monitor voor m'n neus zitten, waar ik toen nog niet aan had gedacht :)

Geplaatst:

Uit anoniem zicht lijkt mij de PS3 beter als je langer door wil spelen op dezelfde consule. De xbox360 zal nu goedkooper zijn maar die gaat *waarschijnlijk* eerder uit 't zicht en komt er dan een nieuwe versie waar je dan meer voor zou betalen (in totaal).

ik speel met mijn ps3 gewoon op een beeldbuis en het maakt me geen reet uit of ik hd heb of niet. zo kan je het ook bekijken..

En geloof me, xbox heeft 3 jaar garantie (heeft ie ook wel nodig) en de ps3 maar 1 jaar. bij de ps3 zorgen ze er voor dat je pico bello een nieuwe krijgt, ik kan niet zeggen hoe dat bij de xbox gaat..

alleen is PSN soms wel een beetje gebrekkig qua internet, soms lagt de hele zooi of word de connectie verbroken, maar laggen, daar kunnen ook grappige dingen mee gebeuren :puh:

Geplaatst:
Uiteraard is dit gewoon mogelijk Hayte, maar het is toch sneu geld om een BluRay in huis te halen als je er geen gebruik van kan maken? Dat is in mijn ogen weggegooid geld, hoor! ^_^ Een echte fanboy kan dus best een PS3 kopen, maar als je geen onnodige dief van je portemonnee wilt zijn..

Er zijn er ook zat die een PS3 kopen, maar niet voor Bluray, maar evt. ervaringen(wat bij mij de reden was) of omdat de console meer aanspreekt.

Ik vind het namelijk ook best rovend van MS, dat ze 180 euro vragen voor een 120GB hardeschijf, verschil, er staat een codescript op dat de X360 hem kan lezen, en het kastje erom heen, terwijl een doodgewone schijf van die capaciteit al voor 50 euro te krijgen is.

Geplaatst:
>>> Door Svenie: Verplaatst naar Hardware forum.

Jeej, topic moving! :dans: Verplaatst naar Consoles & Game Events. ^_^

Geplaatst:

Even voor de duidelijkheid, de PS3 Slim heeft ook 120 GB. Snap niet waarom iedereen het nog steeds over 80 heeft.

Geplaatst:
Even voor de duidelijkheid, de PS3 Slim heeft ook 120 GB. Snap niet waarom iedereen het nog steeds over 80 heeft.

En in Nederland heb je twee jaar garantie in plaats van 1 jaar (wettelijk waren ze dat volgens mij verplicht).

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...