onbekendeIV Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Geplaatst: 19 september 2009 he, ik was laatst jarig en ik heb van een iemand 3 ps3 spelletje gekregen en ik vroeg me af welke ps3 moet ik er dan bij nemen. het gaat om de volgende spellen: Gran torismo 5 demo colin mcrea dirt en fallout 3 ik ga bijna/nooit op internet en ik gebruik hem niet als multimedia apparaat want daarvoor heb ik de pc en de laptop al en ik wil graag mn ps2 spellen er nog op kunnen spelen. mvg
Gijsso Geplaatst: 20 september 2009 Rapport Geplaatst: 20 september 2009 Dan moet je op marktplaats een PS3 60GB zoeken, dat is de enigste die PS2 spellen kan draaien.
PowerPats Geplaatst: 20 september 2009 Rapport Geplaatst: 20 september 2009 Dan moet je op marktplaats een PS3 60GB zoeken, dat is de enigste die PS2 spellen kan draaien. Nee dat moet je niet doen. Zeg nou eens eerlijk. wie wil er nou zijn 60GB ps3 weggeven ? Er is meestal al wat kapot aan die PS3's en daarom geven ze die ook weg. dus dan zit je met een nutteloze spelcomputer thuis.
onbekendeIV Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Geplaatst: 22 september 2009 Dan moet je op marktplaats een PS3 60GB zoeken, dat is de enigste die PS2 spellen kan draaien. Nee dat moet je niet doen. Zeg nou eens eerlijk. wie wil er nou zijn 60GB ps3 weggeven ? Er is meestal al wat kapot aan die PS3's en daarom geven ze die ook weg. dus dan zit je met een nutteloze spelcomputer thuis. en hoe zit het met de nieuwe slim dan?
Hayte Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Geplaatst: 22 september 2009 Dan moet je op marktplaats een PS3 60GB zoeken, dat is de enigste die PS2 spellen kan draaien. Nee dat moet je niet doen. Zeg nou eens eerlijk. wie wil er nou zijn 60GB ps3 weggeven ? Er is meestal al wat kapot aan die PS3's en daarom geven ze die ook weg. dus dan zit je met een nutteloze spelcomputer thuis. Misschien vind hij de PS3 niet meer zo leuk? Misschien wilt hij de nieuwe PS3? Misschien heeft hij liever een XBox? etc. ("hij" is hier even iemand op marktplaats die z'n 60 GB wilt weggeven) Er zijn dus zat redenen waarom iemand zijn PS3 zou willen verkopen De PS3 Slim is zover ik weet net als de 40 GB, alleen is hij kleiner, sneller (al denk ik niet dat het heel veel zal uitmaken), verbruikt minder, grotere capaciteit, en kan er geen ander OS meer op (denk aan Linux). Hier zit dus ook geen PS2 compatibaliteit bij.
onbekendeIV Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 Dan moet je op marktplaats een PS3 60GB zoeken, dat is de enigste die PS2 spellen kan draaien. Nee dat moet je niet doen. Zeg nou eens eerlijk. wie wil er nou zijn 60GB ps3 weggeven ? Er is meestal al wat kapot aan die PS3's en daarom geven ze die ook weg. dus dan zit je met een nutteloze spelcomputer thuis. Misschien vind hij de PS3 niet meer zo leuk? Misschien wilt hij de nieuwe PS3? Misschien heeft hij liever een XBox? etc. ("hij" is hier even iemand op marktplaats die z'n 60 GB wilt weggeven) Er zijn dus zat redenen waarom iemand zijn PS3 zou willen verkopen De PS3 Slim is zover ik weet net als de 40 GB, alleen is hij kleiner, sneller (al denk ik niet dat het heel veel zal uitmaken), verbruikt minder, grotere capaciteit, en kan er geen ander OS meer op (denk aan Linux). Hier zit dus ook geen PS2 compatibaliteit bij. dan hou ik de ps2 er nog gewoon bij, maar ik heb zon k^t tv zit er nieuw wel een av kabeltje bij?
jordib12 Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 pS3 ik heb nog nooit op een x doos gespeelt!
onbekendeIV Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 pS3ik heb nog nooit op een x doos gespeelt! en welke raad je mij aan?
Idol Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 koop de oude PS3. en niet de slim. de oude is een veel mooier apparaat. wat moet je nou met die 120 GB hardeschijf. straks vanaf 16 oktober kun je het kopen met een 250 GB hardeschijf. wat moet je daar nou mee. 80 GB is zat.
PowerPats Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 Vind de oude er ook eerlijk gezegt mooier uitzien dan de slim, en je hebt een touchscreen knop voor aan en uit, dat is gewoon WIN
onbekendeIV Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 (bewerkt) koop de oude PS3. en niet de slim. de oude is een veel mooier apparaat. wat moet je nou met die 120 GB hardeschijf. straks vanaf 16 oktober kun je het kopen met een 250 GB hardeschijf. wat moet je daar nou mee. 80 GB is zat. maar die oude ps3's verkopen ze niet meer bij ons in de buurt edit: leuke advertentie onder me Bewerkt: 4 oktober 2009 door onbekendeIV
Idol Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 hmm dat is jammer. ik snap niet waarom ze gewoon in 2007 tijdens de PS3 release niet de PS3 en de PS3 slim hebben uitgebracht. dan kun je kiezen. zelfde met de PS2. is de oude ook vele malen beter dan die nieuwe.
KillerZero86 Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 (bewerkt) ik snap niet waarom ze gewoon in 2007 tijdens de PS3 release niet de PS3 en de PS3 slim hebben uitgebracht. Bijvoorbeeld omdat de Slim toen nog niet bestond? De Slim heeft overigens wel voordelen. Hij is nog stiller en wordt minder snel warm. Wel is het zo dat het de verkrachtte editie van de Fat is, wat uiterlijk betreft. Ik persoonlijk heb twee weken geleden een fat gekocht omdat ik die echt veel mooier vind. Bewerkt: 4 oktober 2009 door KillerZero86
Idol Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 ja de fat is veel mooier. alleen hij blaast wel wat meer inderdaad. ik heb de fat PS3 nu tijdelijk in een kast staan. vanwege gebrek aan ruimte. over een maand heb ik meer ruimte. want ik ga een muurtje uit me slaapkamer slopen. kan de fat PS3 weer lekker luchten op mijn bureau.
Recommended Posts