Jump to content

Xbox of Ps3

vice infernusX

Recommended Posts

Geplaatst:
ja de fat is veel mooier. alleen hij blaast wel wat meer inderdaad. ik heb de fat PS3 nu tijdelijk in een kast staan. vanwege gebrek aan ruimte. over een maand heb ik meer ruimte. want ik ga een muurtje uit me slaapkamer slopen. kan de fat PS3 weer lekker luchten op mijn bureau.

Wacht ff... ga jij een muur slopen om plaats te maken voor je PS3?

• Reacties 88
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• FGras

12

• Hayte

7

• Jacky-2007

5

• onbekendeIV

5

Geplaatst:
ja de fat is veel mooier. alleen hij blaast wel wat meer inderdaad. ik heb de fat PS3 nu tijdelijk in een kast staan. vanwege gebrek aan ruimte. over een maand heb ik meer ruimte. want ik ga een muurtje uit me slaapkamer slopen. kan de fat PS3 weer lekker luchten op mijn bureau.

Wacht ff... ga jij een muur slopen om plaats te maken voor je PS3?

nee muur slopen voor me bed. :puh: dan gaat het bureau naar de andere kant. veel ruimer. :bier:

Geplaatst:

Zie deze XBOX360 reclame site,

http://microsites.ign.com/microsoft/xbox_sweeps/

Op deze site staat in de teks bij prijs:

Costing only $100 more than a PS2, there are a thousend reasons why the Xbox 360 is the console of choice.

Xbox360 met de PS2 vergelijken????

Microsoft geeft nu eigenlijk toe dat ze geeneens tegen de PS3 op kunnen :D

Geplaatst:

Costing only $100 more than a PS2, there are a thousend reasons why the Xbox 360 is the console of choice.

Jongeman, de PS3 is qua grafische kaart beter en processor wordt beter benut.

Fact.

Geplaatst:

Jongeman, de PS3 is qua grafische kaart beter en processor wordt beter benut.

Fact.

Dat wilde ik nou net horen; een positief antwoord over de PlayStation3! :dans:

Geplaatst:

Ik begrijp überhaubt niet waarom je de 360 en PS3 zou gaan vergelijken.. Men heeft mij nogal eens aangezien voor een fanboy, wanneer ik duidelijk probeerde te maken dat je de consoles eigenlijk niet goed kan vergelijken. ^_^

Een 360 is namelijk gericht op family gaming en op gaming, en de PS3 meer voor gaming en movies. (BluRay)

Verder, als je moet kiezen:

Kijk wat voor gamer je zelf bent / zou zijn.

Kijk naar de games die je wil spelen, en dan vooral welke games er uitkomen op enkel één console.

Voor jou persoonlijk de eigenschappen bekijken, en een keuze maken die bij je past. That's all, folks. :D

Geplaatst:

Wacht even, dus Buzz, Singstar, Eyetoy etc. zijn geen family games?

Sorry hoor, maar als ik de tv aanzet zie ik wel reclames van XBox over familie, maar echte XBox family games heb ik nog niet gezien.

Al is de XBox wel beter in andere opzichten. HD resoluties bijvoorbeeld. Ik heb een Full HD scherm, maar PS3 ziet een spel, zoals GTA IV, en die start hij op in 720p (geen Full HD dus). Dus moet ik elke keer als ik GTA IV op Full HD wil spelen, het handmatig in de instellingen veranderen (van de PS3). Maar als ik weer een ander spel wil spelen, zoals LittleBigPlanet (720p is het hoogst daarvoor), moet ik het weer in de instellingen terug veranderen, omdat ik anders op nog lager speel (576p of zoiets). Terwijl Gran Turismo 5 Prologue wel gewoon op Full HD werkt zonder iets te veranderen.

Bij de XBox 360 gebeurt dit allemaal automatisch, wat ik wel wat handiger vindt.

Geplaatst: (bewerkt)
Ik begrijp überhaubt niet waarom je de 360 en PS3 zou gaan vergelijken.. Men heeft mij nogal eens aangezien voor een fanboy, wanneer ik duidelijk probeerde te maken dat je de consoles eigenlijk niet goed kan vergelijken. ^_^

Een 360 is namelijk gericht op family gaming en op gaming, en de PS3 meer voor gaming en movies. (BluRay)

Verder, als je moet kiezen:

Kijk wat voor gamer je zelf bent / zou zijn.

Kijk naar de games die je wil spelen, en dan vooral welke games er uitkomen op enkel één console.

Voor jou persoonlijk de eigenschappen bekijken, en een keuze maken die bij je past. That's all, folks. :D

OMG. Xbox is juist geen family console... :D

Xbox vind ik een shooter console. want voor mijn mening heeft hij alleen maar goeie shooters excusives.

Bewerkt: door FGras
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Hallo mensen,

Ik zat eens na te denken, er zijn veel exclusives op de Xbox360 ( denk aan Fable, Halo, GTA IV Liberty Stories shit ) enz.

maar, ik heb ook al een ps3 thuis staan, vinden jullie het dan zonde om een Xbox360 te kopen ?

Alvast bedankt

Rick :)

Geplaatst:

Hallo mensen,

Ik zat eens na te denken, er zijn veel exclusives op de Xbox360 ( denk aan Fable, Halo, GTA IV Liberty Stories shit ) enz.

maar, ik heb ook al een ps3 thuis staan, vinden jullie het dan zonde om een Xbox360 te kopen ?

Alvast bedankt

Het gaat er niet om wat wij vinden, het gaat erom wat je zelf vind.

Als jij graag die Xbox exclusive spellen en de GTA IV uitbreidingen wilt spelen moet je zelf bepalen of je het waard vind om daarvoor een xbox te kopen. Als jij die games graag wilt spelen koop je toch lekker een xbox. Het is jouw geld.

Maar om toch even mijn mening te geven: Ik zou het niet doen. Maargoed, ik weet niet hoe graag jij die spellen wilt spelen. :puh:

Geplaatst:

Hallo mensen,

Alvast bedankt

Beste Rickyboy30,

Ik zelf vind het een beetje overbodig als je misschien een XBox 360 wilt kopen terwijl je momenteel al een PS3 hebt. Maar ja, dat is natuurlijk geheel jou eigen keuze dus jij moet het uiteindelijk beslissen. Ik zal wel even wat voor en nadelen opnoemen van zowel de XBox 360 als de PlayStation 3. Het online gamen is helemaal gratis op de PS3, je hebt alleen een Ethernet kabel nodig om online verbinding te maken. De XBox 360 heeft XBox Live waarvoor je weer wel moet betalen, dit is een nadeel. Verder hebben de 2 next-gen consoles niet echt veel nadelen en voordelen. De keuze is aan jou, de XBox 360 heeft de nieuwste games maar de PS3 uiteraard ook. Ik zou niet weten wat het verschil is qua gamen want dat is gewoon hetzelfde. De PS3 krijgt in de toekomst ook nog exclusieve games, denk maar aan Agent van Rockstar Games.

Geplaatst:

Hallo mensen,

Alvast bedankt

Rickyboy30,

Als ik jou was zou ik dat gewoon doen! Ik heb zelf ook een xbox 360 en het is een geweldig ding. Ik moet wel zeggen koop je en xbox dan moet je zeker live erbij nemen. De extra opties die je dan hebt zijn best veel. Ik vind de xbox qua spellen beter dan de playstation en ook qua besturing, maar dat varieert weer per game.

Ik hoop dat deze mening, want dat is het, je een beetje op weg helpt, maar het is nog steeds jou beslissing!

DingKing

Geplaatst:

Hallo mensen,

Alvast bedankt

Rickyboy30,

Als ik jou was zou ik dat gewoon doen! Ik heb zelf ook een xbox 360 en het is een geweldig ding. Ik moet wel zeggen koop je en xbox dan moet je zeker live erbij nemen. De extra opties die je dan hebt zijn best veel. Ik vind de xbox qua spellen beter dan de playstation en ook qua besturing, maar dat varieert weer per game.

Ik hoop dat deze mening, want dat is het, je een beetje op weg helpt, maar het is nog steeds jou beslissing!

DingKing

Dankje,

Daarom had ik hier ook gepost :puh: ik ben er nog niet zeker van :)

Want tja, wie weet worden de Xbox360 Exclusives ooit nog geport naar de Ps3 ?

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...