Thundercover Geplaatst: 21 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2009 Verplaatst naar Consoles & Game Events.
Rickyboy30 Geplaatst: 21 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2009 Verplaatst naar Consoles & Game Events. Danku, had dit deel van de forums nog nooit bekeken
Dr.Oppai Geplaatst: 21 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2009 ik zou misschien wel een xbox erbij kopen als je graag die games wilt.en de controller vind ik echt veel lekkerder liggen in de hand en is wat zwaarder dus dat vind ik ook erg goed van de xbox wat de PS3 weer niet heeft.
Visser23 Geplaatst: 22 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2009 2 topics samengevoegd met ongeveer dezelfde betekenis. Hier gaan we verder.
FGras Geplaatst: 26 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2009 (bewerkt) Ik begrijp überhaubt niet waarom je de 360 en PS3 zou gaan vergelijken.. Men heeft mij nogal eens aangezien voor een fanboy, wanneer ik duidelijk probeerde te maken dat je de consoles eigenlijk niet goed kan vergelijken. Een 360 is namelijk gericht op family gaming en op gaming, en de PS3 meer voor gaming en movies. (BluRay) Verder, als je moet kiezen: Kijk wat voor gamer je zelf bent / zou zijn. Kijk naar de games die je wil spelen, en dan vooral welke games er uitkomen op enkel één console. Voor jou persoonlijk de eigenschappen bekijken, en een keuze maken die bij je past. That's all, folks. ik kreeg zojuist nog een mail van playstation: Als je een PS3-systeem koopt, gaat er een wereld van entertainment voor je open waarvan je met de hele familie geniet. Geweldige games voor de hele familie Kijk naar kaskrakers in adembenemend high definition Upload al je foto's, je muziek, je video's en nog veel meer en deel het met je hele familie en al je vrienden Laat zien wat je allemaal weet en hoe goed je kunt zingen met My SingStar Online en MyBuzz! *bla bla bla, foto's van R&C en Eye pet... --- klinkt allemaal maar dom zo zonder plaatjes, maar klik s op de link hieronder of vergelijk de xbox reclame site eens met die van de PS3. (reclame site van de PS3 slim klik hier) (reclame site van de Xbox360 klik hier) Bewerkt: 26 oktober 2009 door FGras
ikt Geplaatst: 27 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2009 Ik begrijp überhaubt niet waarom je de 360 en PS3 zou gaan vergelijken.. Men heeft mij nogal eens aangezien voor een fanboy, wanneer ik duidelijk probeerde te maken dat je de consoles eigenlijk niet goed kan vergelijken. Een 360 is namelijk gericht op family gaming en op gaming, en de PS3 meer voor gaming en movies. (BluRay) Verder, als je moet kiezen: Kijk wat voor gamer je zelf bent / zou zijn. Kijk naar de games die je wil spelen, en dan vooral welke games er uitkomen op enkel één console. Voor jou persoonlijk de eigenschappen bekijken, en een keuze maken die bij je past. That's all, folks. ik kreeg zojuist nog een mail van playstation: Als je een PS3-systeem koopt, gaat er een wereld van entertainment voor je open waarvan je met de hele familie geniet. Geweldige games voor de hele familie Kijk naar kaskrakers in adembenemend high definition Upload al je foto's, je muziek, je video's en nog veel meer en deel het met je hele familie en al je vrienden Laat zien wat je allemaal weet en hoe goed je kunt zingen met My SingStar Online en MyBuzz! *bla bla bla, foto's van R&C en Eye pet... --- klinkt allemaal maar dom zo zonder plaatjes, maar klik s op de link hieronder of vergelijk de xbox reclame site eens met die van de PS3. (reclame site van de PS3 slim klik hier) (reclame site van de Xbox360 klik hier) Wel zo aardig van jou om 3rd party sites te nemen. PlayStation site Xbox site Xbox 360 Elite PlayStation 3 Slim
Dr.Oppai Geplaatst: 27 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2009 Ik begrijp überhaubt niet waarom je de 360 en PS3 zou gaan vergelijken.. Men heeft mij nogal eens aangezien voor een fanboy, wanneer ik duidelijk probeerde te maken dat je de consoles eigenlijk niet goed kan vergelijken. Een 360 is namelijk gericht op family gaming en op gaming, en de PS3 meer voor gaming en movies. (BluRay) Verder, als je moet kiezen: Kijk wat voor gamer je zelf bent / zou zijn. Kijk naar de games die je wil spelen, en dan vooral welke games er uitkomen op enkel één console. Voor jou persoonlijk de eigenschappen bekijken, en een keuze maken die bij je past. That's all, folks. ik kreeg zojuist nog een mail van playstation: Als je een PS3-systeem koopt, gaat er een wereld van entertainment voor je open waarvan je met de hele familie geniet. Geweldige games voor de hele familie Kijk naar kaskrakers in adembenemend high definition Upload al je foto's, je muziek, je video's en nog veel meer en deel het met je hele familie en al je vrienden Laat zien wat je allemaal weet en hoe goed je kunt zingen met My SingStar Online en MyBuzz! *bla bla bla, foto's van R&C en Eye pet... --- klinkt allemaal maar dom zo zonder plaatjes, maar klik s op de link hieronder of vergelijk de xbox reclame site eens met die van de PS3. (reclame site van de PS3 slim klik hier) (reclame site van de Xbox360 klik hier) gohgoh een reclame site heeft heel wat met de console zelf te maken zeg...
TheBestOf GTA-Games Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 Ga voor de xbox en koop later nog een ps3
Leontjuuh-gta Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 Ik zou voor de ps3 gaan, omdat ik denk dat die langer meegaat dan de xbox, want de xbox heeft niet zo groot geheugen als de ps3 en geen blue-ray.. En grote game-makers willen steeds grotere games maken... Maar als je xbox bent gewent voor de xbox, heb je ps2 gehad ga voor de ps3..
FGras Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 die nieuwe losse geheugens van de xbox zijn ook wel afzetterij jah! een van 120GB voor 150 euro! terwijl een voor de PS3 van 300GB nog voor onder de 100 euro is!
ikt Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 die nieuwe losse geheugens van de xbox zijn ook wel afzetterij jah! een van 120GB voor 150 euro! terwijl een voor de PS3 van 300GB nog voor onder de 100 euro is! PS3 gebruikt laptop hdd die onhackbare encryptie gebruikt Xbox gebruikt laptop hdd in eigen hoesje met verificatie systeem dat toch niets uithaalt omdat zowat alles op de HDD is te decrypten.
FGras Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 die nieuwe losse geheugens van de xbox zijn ook wel afzetterij jah! een van 120GB voor 150 euro! terwijl een voor de PS3 van 300GB nog voor onder de 100 euro is! PS3 gebruikt laptop hdd die onhackbare encryptie gebruikt Xbox gebruikt laptop hdd in eigen hoesje met verificatie systeem dat toch niets uithaalt omdat zowat alles op de HDD is te decrypten. en daarom mag hij ook ineens duurder zijn?
paul007 Geplaatst: 10 november 2009 Rapport Geplaatst: 10 november 2009 Ik zit ook een beetje met een dilemma. Zelf heb ik een PS3 alleen ikzou zo graag een Xbox 360 willen voor onder andere The Episodes Of Liberty City. Ook vind ik de Xbox 360 redelijk goedkoop. Helaas houdt iets mij tegen, namelijk het feit dat ik dan over 2 consoles bezit. Ik hoor jullie al denken: "Wat is daar mis mee?" Nou, ik denk niet dat m'n ouders het begrijpen - ik weet het - het klinkt een beetje stom maar hebben jullie advies hoe ik dit mijn ouders kan uitleggen? paul007
Merticus XVII Geplaatst: 14 november 2009 Rapport Geplaatst: 14 november 2009 Paul, ik beantwoord je vraag met veel plezier maar ik zou eerst mijn mening willen uiten over dergelijke "topics" als deze. Ik raad jullie allen aan om vanaf het begin eens te gaan lezen wie wat schreef. Er is NIEMAND die een onpartijige mening heeft uitgesproken. Ik vind dat het eens tijd wordt dat men volwassen leert worden. Niet zulke b*llsh*t van bv. "Koop een PS3, gratis internet" of bv. "Koop een Xbox 360, betere controller". Ik begin echt een haatneiging te krijgen aan zulke mensen die denken dat de console die zij in hun bezit hebben de allerbeste is, dat het het geschenk van God is. Nu, die persoon mag dat altijd denken maar door het luid te gaan verkondingen op een website zoals "OMG, I haz Pleeejstation with Blu-ray!" en "Koop zeker die Xbox!". Ik weet het niet hoor .. Laat de OP (openings poster) zelf beslissen, ga er dus niet tegenaan lopen schreeuwen dat jou console de beste is. Nee, geef zowel plus als minpunten van beide consoles waarmee jij ervaring hebt. Persoonlijke ervaring met een product is heel belangrijk. Iedereen ervaart alles ook anders. Het heeft geen zin om nutteloze reacties te zetten met wat je wel en niet moet aankopen want daardoor kan jij een persoon een verkeerde keuze laten maken. Anyway, om op Paul's vraag terug te komen: Leg hen simpelweg uit op een volwassen manier wat jij met die Xbox van plan bent. Desnoods gebruik je moeilijke woorden die zij niet begrijpen. Het toont dan aan dat je er al veel vanaf weet, wat positief kan overkomen. Ben je het van plan om 1 of meerdere games te kopen, vertel het hen. Geef hen desnoods ook een titel van een spel als voorbeeld. Vertel hen, als je de mogelijkheid hebt om online te kunnen gamen, dat je het dan ook doet. Met wat moed, wilskracht, kennis en doorzettingsvermogen kom je er zeker wel.
paul007 Geplaatst: 14 november 2009 Rapport Geplaatst: 14 november 2009 Anyway, om op Paul's vraag terug te komen: Leg hen simpelweg uit op een volwassen manier wat jij met die Xbox van plan bent. Desnoods gebruik je moeilijke woorden die zij niet begrijpen. Het toont dan aan dat je er al veel vanaf weet, wat positief kan overkomen. Ben je het van plan om 1 of meerdere games te kopen, vertel het hen. Geef hen desnoods ook een titel van een spel als voorbeeld. Vertel hen, als je de mogelijkheid hebt om online te kunnen gamen, dat je het dan ook doet. Met wat moed, wilskracht, kennis en doorzettingsvermogen kom je er zeker wel. Bedankt voor je reactie! Ik heb desondanks toch besloten om geen Xbox 360 te kopen, ik zat even in een dip... helemaal op een moment dat m'n trophies verdwenen maar dat is nu allemaal opgelost. M'n ouders zijn ook een beetje beïnvloed door de media over de term "Gamer". Ze zeggen dat ik geen "gamer" moet worden omdat ik dan in een sociaal isolement terecht kom, wat natuurlijk complete onzin is want met mijn sociale contacten zit het prima! Haha, whatever denk ik op zo'n moment maarja toch bedankt voor je reactie! paul007
Recommended Posts