needhack Geplaatst: 15 november 2009 Rapport Geplaatst: 15 november 2009 Als je er vooral mee gaat gamen, welke games wil je spelen?Op beide consoles zijn sommige games exclusive. Voorbeelden hiervan zijn TBOGT en TLAD op de 360, en bijv. Killzone2 op de PS3. (Eigen smaak) Kilzone vind ik dus echt niks aan, Sony heeft trouwens een veel grotere variatie, kijk naar Little Big Planet, Ratchet and Clank, Uncharted, Buzz, Motorstorm. De PS3 is niet alleen maar hardcore schieten enzo zoals veel mensen denken. Ben jij technisch, of juist niet?De service van Microsoft, zowel telefonisch als de reparatieservice, is op kwaliteitsniveau vele malen hoger dan de service die Sony biedt voor haar producten. Bij Microsoft duurt het gemiddeld een week voordat je je console gerepareerd en wel terugkrijgt, bij Sony varieert dit van drie tot zes weken . Dan is microsoft niet gelijk beter want ik kreeg in 4 dagen al een nieuwe. En dat men negatief doet over PSN. Ik heb nog bijna nooit gehad dat PSN zomaar uitviel, meestal word het wel een paar dagen van te voren gemeld of zie je als je PSN wilt opstarten een stukje tekst met dat ze PSN aan het onderhouden zijn. En nog even over jou hele bericht. Ik vind het wel een beetje pro XBOX getypt. En dat kan ik ook (voor de Playstaton) 23.7% van de xboxen gaan vroegtijdig kapot (1e week) bij de PS3 is dat 10% In een paar jaar komt er een nieuwe xbox terwijl de PS3 nog een hele tijd mee kan. De PS3 is gewoon mooier kwa uiterlijk en ook qua menu. (over het algemeen toch?) voor een paar dingen moet ik je dik ongelijk geven. je zegt dat de ps3 mooier qua uiterlijk is, maar dat is puur eigen smaak. en geloof me de new experience dashboard van de xbox 360 geeft je duizenden opties. zoals avatars, themas.. dus het menu van xbox is naar mijn mening veel beter en mooier. en dat je zegt da 23,7% van de xboxen vroegtijdig kapot gaan is dus onzin. want als je je xbox net als mij na 2007 hebt gekocht. is de RROD weg. en het ligt eraan hoe je je console onderhoud. gooi je er gewoon een cdtje in en spelen maar? en onderhoud je het niet goed? gatie gewoon kapot. als je hem goed onderhoud. kan die jaren doorgaan zonder problemen. en naar mijn mening zijn games als Little big planet en killzone dus echt vervelend. (ze gaan je snel vervelen) want LBP is gewoon een online 3d world. en killzone is je eigen mening. games zoals TBOGT zijn weer betere exclusives. ik denk niet dat ik de enige ben die er zo over denkt. met vriendelijke groet: Stefan
Hayte Geplaatst: 15 november 2009 Rapport Geplaatst: 15 november 2009 voor een paar dingen moet ik je dik ongelijk geven. je zegt dat de ps3 mooier qua uiterlijk is, maar dat is puur eigen smaak. en geloof me de new experience dashboard van de xbox 360 geeft je duizenden opties. zoals avatars, themas.. dus het menu van xbox is naar mijn mening veel beter en mooier. en dat je zegt da 23,7% van de xboxen vroegtijdig kapot gaan is dus onzin. want als je je xbox net als mij na 2007 hebt gekocht. is de RROD weg. en het ligt eraan hoe je je console onderhoud. gooi je er gewoon een cdtje in en spelen maar? en onderhoud je het niet goed? gatie gewoon kapot. als je hem goed onderhoud. kan die jaren doorgaan zonder problemen. en naar mijn mening zijn games als Little big planet en killzone dus echt vervelend. (ze gaan je snel vervelen) want LBP is gewoon een online 3d world. en killzone is je eigen mening. games zoals TBOGT zijn weer betere exclusives. ik denk niet dat ik de enige ben die er zo over denkt. met vriendelijke groet: Stefan Heb je het XMB menu van PlayStation al eens gebruikt? Avatars? Hadden we al meteen. Thema's? Die van ons kunnen bewegen. Ik weet niet hoe het bij de nieuwe XBox Dashboard zit, ik heb alleen de oude gebruikt. En hoe kan je nou weer een console goed of slecht onderhouden? Het enige waar je voor moet uitkijken is dat je hem niet in een gesloten ruimte stopt, voor de rest zou hij gewoon normaal moeten werken. Little BigPlanet is gewoon een online 3d world... Call Of Duty is volgens jou ook gewoon een shooter?
RustyRustler89 Geplaatst: 15 november 2009 Rapport Geplaatst: 15 november 2009 Thema's van de X-Box kunnen niet bewegen Sjah, waarom altijd dat gezeik welke er nou beter is Ieder heeft gewoon zijn eigen mening... Ik heb zelf voor de X-Box gekozen vanwege de prijs (ik ben niet zo'n gamer) en omdat ik de X-Box contoller wat fijner vind, dat is alleen maar omdat ik ook de oude X-Box had Dat de PS3 een Blu-Ray er in heeft is natuurlijk een voordeel, aan de andere kant komt er voor de X-Box op 17 Nov een Up-Date van Zune, zodat je Full HD films kunt huren en dan streamen De X-Box maakt wel wat meer geluid dan de PS3, stofzuigertje De console's verschillen echt niet meer veel van elkaar, de problemen met de X-Box en de PS3 zijn inmiddels wel verholpen en de klantenservice is ongeveer gelijk, dat ligt maar net eraan wie je aan de telefoon krijgt Aan onderhoud kan je inderdaad niet veel meer doen dan zorgen dat ze koeling krijgen, en bij de X-Box moet je hem niet rechtop zetten, gegarandeerd problemen met krassen Mijn mening, ga gewoon voor de Console die jou het meeste aanspreekt
FGras Geplaatst: 15 november 2009 Rapport Geplaatst: 15 november 2009 Je kunt binnenkort ook films downloaden op de PS3, dit kon al enkele jaren op de USA store, maar t komt ook naar europa. http://www.playstationpure.be/blog/item/2166/De-PS3-Video-Store-volgende-week-naar-Europa In Nederland komt het pas in het eerste kwartaal van 2010.
RustyRustler89 Geplaatst: 15 november 2009 Rapport Geplaatst: 15 november 2009 *Zucht*, je snapt best wat ik bedoel
Hayte Geplaatst: 17 november 2009 Rapport Geplaatst: 17 november 2009 Je mag de XBox gerust overeind zetten, alleen als hij aanstaat, moet hij op die plek staan. Je mag hem dan niet even plat zetten, of overeind. De grond waar hij op staat moet ook stevig zijn, anders maakt hij ook krassen.
MidnightMayhem Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 (bewerkt) Ik heb overlaatst een PS3 gekocht, en heb de Xbox aan me laten voorbijgaan. De Xbox en PS3 zijn beide krachtige en mooie systemen die beide prachtige prestaties leveren. Hier enkele argumenten met hun pluspunt en minpunt: PLUSPUNTEN -Het is méér dan enkel een gamesysteem. Je kan natuurlijk gamen, maar het kan ook gebruikt worden als dvd/blurayspeler, MP3 afspeler en CD-speler. -Bluray = 40GB HDD. DVD = 9GB HDD.-Het systeem ziet er naar mijn mening mooier uit dan de Xbox.-Ik vind het hoofdmenu geweldig.-Playstation Store.-Dit ligt persoonlijk, maar ik vind de games beter en mooier dan de Xbox. Je hebt op de Xbox misschien EFLC en andere exclusieve content, maar ik heb liever Battlefield 1943, Uncharted 1&2, Killzone 1&2, Agent,...-Controller ligt me beter dan die van de Xbox.-Online is gratis.-Niks van storende geluiden.MINPUNTEN-Dure prijs, maar je krijgt er ook iets voor.-Sommige games in de Playstation Store duren lang om te downloaden. [4GB = 1u]-De nieuwe PS3slim draait de disc eruit, dit kan krassen veroorzaken.-Als je online gaat, meld hij vaak af van de PlaystationNetwork. Het ligt allemaal persoonlijk, en je moet gewoon datgene wat je het beste vind nemen. Bewerkt: 3 januari 2010 door MidnightMayhem
Kenny-Petrovic Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 Wij hebben ook de vidzone En mischien krijgen we ook comics
Phoenyxar Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 -Dit ligt persoonlijk, maar ik vind de games beter en mooier dan de Xbox. Je hebt op de Xbox misschien EFLC en andere exclusieve content, maar ik heb liever Battlefield 1943, Uncharted 1&2, Killzone 1&2, Agent,... -Controller ligt me beter dan die van de Xbox. -Online is gratis. -Niks van storende geluiden. -Beter? Het blijven dezelfde games en beter zullen ze er niet op worden, trouwens zijn de graphics-verschillen te verwaarlozen en ik vind het persoonlijk zo'n warme tint aan de kleuren aangenamer(360) dan de zogezegde betere hellere(PS3). Ook heb ik veel liever een GTA dan welke andere game dna ook... -Mening... want ik vind de controller van de 360 dan weer veel beter in de hand liggen. -Maar de servers van Live wordne dan wel weer onderhouden... -Zo storend vind ik het niet hoor... merk ik tenminste dat het ding opstaat. Wat handig kan zijn want ik had hem eens per ongeluk opgeduwt en dat gemerkt door het geluid, dat zou je dan weer niet bij de 3 kunnen hebben... daar blijft hij dan maar draaien. Natuurlijk blijft het ene kwestie van meningen en hoe een console bij jou past, je zal hetgene moeten zoeken wat bij jou past en wat jij nodig hebt. Maar dit is wel al meerder gezegt... het blijft jouw keuze. Ik dacht zo ook van andere mensen hun meningen te horen... maar ik heb toch zelf gaan kiezen hoor... blijft het beste.
Zakura Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 -Beter? Het blijven dezelfde games en beter zullen ze er niet op worden, trouwens zijn de graphics-verschillen te verwaarlozen en ik vind het persoonlijk zo'n warme tint aan de kleuren aangenamer(360) dan de zogezegde betere hellere(PS3). Ook heb ik veel liever een GTA dan welke andere game dna ook... -Mening... want ik vind de controller van de 360 dan weer veel beter in de hand liggen. -Maar de servers van Live wordne dan wel weer onderhouden... -Zo storend vind ik het niet hoor... merk ik tenminste dat het ding opstaat. Wat handig kan zijn want ik had hem eens per ongeluk opgeduwt en dat gemerkt door het geluid, dat zou je dan weer niet bij de 3 kunnen hebben... daar blijft hij dan maar draaien. Natuurlijk blijft het ene kwestie van meningen en hoe een console bij jou past, je zal hetgene moeten zoeken wat bij jou past en wat jij nodig hebt. Maar dit is wel al meerder gezegt... het blijft jouw keuze. Ik dacht zo ook van andere mensen hun meningen te horen... maar ik heb toch zelf gaan kiezen hoor... blijft het beste. Helft is ook bull, servers van Sony worden ook onderhouden, enigste verschil is dat Sony dit niet hoeft en MS wel. En als je je X360 alleen aanhebt hoor je hem overmatig, vooral als je ze vergelijkt is de Xbox maar een lawaaischopper.
Hayte Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 -Dit ligt persoonlijk, maar ik vind de games beter en mooier dan de Xbox. Je hebt op de Xbox misschien EFLC en andere exclusieve content, maar ik heb liever Battlefield 1943, Uncharted 1&2, Killzone 1&2, Agent,... -Controller ligt me beter dan die van de Xbox. -Online is gratis. -Niks van storende geluiden. -Beter? Het blijven dezelfde games en beter zullen ze er niet op worden, trouwens zijn de graphics-verschillen te verwaarlozen en ik vind het persoonlijk zo'n warme tint aan de kleuren aangenamer(360) dan de zogezegde betere hellere(PS3). Ook heb ik veel liever een GTA dan welke andere game dna ook... -Mening... want ik vind de controller van de 360 dan weer veel beter in de hand liggen. -Maar de servers van Live wordne dan wel weer onderhouden... -Zo storend vind ik het niet hoor... merk ik tenminste dat het ding opstaat. Wat handig kan zijn want ik had hem eens per ongeluk opgeduwt en dat gemerkt door het geluid, dat zou je dan weer niet bij de 3 kunnen hebben... daar blijft hij dan maar draaien. Natuurlijk blijft het ene kwestie van meningen en hoe een console bij jou past, je zal hetgene moeten zoeken wat bij jou past en wat jij nodig hebt. Maar dit is wel al meerder gezegt... het blijft jouw keuze. Ik dacht zo ook van andere mensen hun meningen te horen... maar ik heb toch zelf gaan kiezen hoor... blijft het beste. Had de PS3 juist niet warmere kleuren? Ik heb overigens totaal geen klachten over de service van PSN. Vrijwel geen lag, als ik op multiplayer druk zie ik andere mensjes, ik heb geen problemen. Heb je zelf overigens wel eens op de PSN gespeeld? Ik heb hier een Xbox 360 boven staan, en ik moet er toch echt iets over zeggen. Bij de PS3 werd altijd gezegd dat hij eruit zag of hij elk moment op kon stijgen, omdat het een vliegtuig vleugel was (niet dat het me veel boeit hoe hij er uit ziet, ik kijk namelijk liever naar m'n scherm als je het niet erg vindt). Maar de 360, die klinkt alsof hij op gaat stijgen. Het is niet altijd storend, maar het is er gewoon. Maar als je van de PS3 overgaat naar de 360, voelt de 360 een beetje... onprofessioneel aan. Ik speel zelf vrij weinig op beide consoles. Op de PS3 speel ik wel eens GTA IV, en op de 360 speel ik wel eens Ace Combat of een andere XBox-only. EFLC heb ik ook, maar omdat mijn vader z'n 360 vroeg heeft gekocht, zit er geen verdomde HDMI op, wat ook lekker nutteloos is. Ik blij, heb eindelijk een Full HD monitor, allemaal next-gen shizzle. Hé, mag de 360 weer even lenen van m'n pa, even aansluiten op m'n sche... oh, de 360 is zo "next-gen" dat hij geen digitale outputs heeft. En ze waren weer zo netjes om geen converters te verkopen. Ja, de nieuwere generaties van de 360 zijn beter, minder geluid, etc, maar dat boeit me niet. IK heb een 360, en IK heb geen HDMI. Waarom zitten er trouwens geen geluidjes bij de Next XBox Expierence Dashboard Shizzle of hoe hij ook heten mag. Klinkt zo saai als je voor de eerste keer je avatar aan wilt maken :|
Zakura Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 (bewerkt) Had de PS3 juist niet warmere kleuren? Bij GTA 4 had de X360 mooiere en warmere kleuren, maar wat wil je, die game is op de X360 afgesteld en de PS3 kreeg een kut port evenals de PC. Bewerkt: 3 januari 2010 door Zakura
ikt Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Geplaatst: 4 januari 2010 Ik heb overlaatst een PS3 gekocht, en heb de Xbox aan me laten voorbijgaan. De Xbox en PS3 zijn beide krachtige en mooie systemen die beide prachtige prestaties leveren. Hier enkele argumenten met hun pluspunt en minpunt: PLUSPUNTEN -Het is méér dan enkel een gamesysteem. Je kan natuurlijk gamen, maar het kan ook gebruikt worden als dvd/blurayspeler, MP3 afspeler en CD-speler. Oh, en de Xbox kan natuurlijk alleen maar worden gebruikt als gameconsole.-Bluray = 40GB HDD. DVD = 9GB HDD.-Het systeem ziet er naar mijn mening mooier uit dan de Xbox.-Ik vind het hoofdmenu geweldig.Ik ook van de 360-Playstation Store.Marketplace is hetzelfde-Dit ligt persoonlijk, maar ik vind de games beter en mooier dan de Xbox. Je hebt op de Xbox misschien EFLC en andere exclusieve content, maar ik heb liever Battlefield 1943, Uncharted 1&2, Killzone 1&2, Agent,...BF is ook op 360, PS3 heeft geen Halo, Gears of War en die stuff-Controller ligt me beter dan die van de Xbox.Is helemaal jouw voorkeur. Mij is de PS3 controller te goedkoop aanvoelend en te licht-Online is gratis.-Niks van storende geluiden.Xbox heeft die ook niet indien je spellen installeertMINPUNTEN-Dure prijs, maar je krijgt er ook iets voor.-Sommige games in de Playstation Store duren lang om te downloaden. [4GB = 1u]-De nieuwe PS3slim draait de disc eruit, dit kan krassen veroorzaken.-Als je online gaat, meld hij vaak af van de PlaystationNetwork. Het ligt allemaal persoonlijk, en je moet gewoon datgene wat je het beste vind nemen.
Ikkes Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Geplaatst: 4 januari 2010 Had ik toch de hoop dat door het koude weer de modder bevroren zou zijn en niet meer gegooid kon worden naar andersmans console nja, dan maar radicaal doen ---> Slotje Iedereen heeft zijn eigen voorkeur, verschillen tussen beide zijn inmiddels wel bekend en elkaar overtuigen loopt toch alleen maar op ellende uit Geniet van je keuze zou ik zeggen
Recommended Posts