Jump to content

Me eerste post niks schoenen [SA]

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi, zou je je afbeelding op TinyPic, ImageShack, PhotoBucket ofzo uploaden? Want als ik nu op je afbeeldingenlink klik krijg ik de melding: Deeplinken Verboden.

Geplaatst: (bewerkt)
zeg A.U.B niet dat het slecht is of het is lelijk maar geef me gewoon tips

Screen doet het niet. Upload 't op Imageshack.us. Het lijkt me sterk dat een beginner als jij al meteen kwaliteit in je werk hebt. Je werk zal daarom negatief becommentariseerd worden, maar als jij dat niet wilt, zul je ook geen comments, tips of hints krijgen. Simple as it is. Met negatief commentaar ("Je zou de textures beter moeten mappen") kun je veel meer dan met positief commentaar ("Leuk gebouwtje!").

Wanneer je een topic over je mod aanmaakt, zorg dan dat je het ook netjes presenteert. Jij wilt dat mensen jouw mod leuk vinden, maar als je het op zo'n manier presenteert denken de mensen dat je mod waarschijnlijk dezelfde kwaliteit heeft als de manier waarop jij de mod presenteert. Schrijf op z'n minst de topic titel fatsoenlijk ("niks" in plaats van "Nike" :?) en gebruik tags (niet noodzakelijk, maar wel handig). Gebruik hoofdletters in je zinnen, interpunctie en zorg dat er enige grammaticale regelmaat in voorkomt. Plaatjes in het topic zelf staan altijd beter dan links. Zet de URL naar je plaatje tussen [/img] tags.

Bewerkt: door Puma
Geplaatst:

heey ik zal hem uploaden

en puma ik heb er gewoon een nike teken neer gezet en gwn opgetekent met pen xD

ik zal straks me 1st post edite en der de goede link van image schack neer zetten

want ik ga nu naar buiten

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...