Themenpower Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 (bewerkt) ik heb nike schoenen gemaakt via photofilter en via txd workshop ge exporteert zeg A.U.B niet dat het slecht is of het is lelijk maar geef me gewoon tips Screen http://www.img185.imageshack.us/i/86883516.png Download http://www.mediafire.com/download.php?xrulwyyzzyz - Themenpower Bewerkt: 8 september 2009 door Themenpower Reageren
GTA Haas Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 Hoi, zou je je afbeelding op TinyPic, ImageShack, PhotoBucket ofzo uploaden? Want als ik nu op je afbeeldingenlink klik krijg ik de melding: Deeplinken Verboden. Reageren
Puma Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 (bewerkt) zeg A.U.B niet dat het slecht is of het is lelijk maar geef me gewoon tips Screen doet het niet. Upload 't op Imageshack.us. Het lijkt me sterk dat een beginner als jij al meteen kwaliteit in je werk hebt. Je werk zal daarom negatief becommentariseerd worden, maar als jij dat niet wilt, zul je ook geen comments, tips of hints krijgen. Simple as it is. Met negatief commentaar ("Je zou de textures beter moeten mappen") kun je veel meer dan met positief commentaar ("Leuk gebouwtje!"). Wanneer je een topic over je mod aanmaakt, zorg dan dat je het ook netjes presenteert. Jij wilt dat mensen jouw mod leuk vinden, maar als je het op zo'n manier presenteert denken de mensen dat je mod waarschijnlijk dezelfde kwaliteit heeft als de manier waarop jij de mod presenteert. Schrijf op z'n minst de topic titel fatsoenlijk ("niks" in plaats van "Nike" ) en gebruik tags (niet noodzakelijk, maar wel handig). Gebruik hoofdletters in je zinnen, interpunctie en zorg dat er enige grammaticale regelmaat in voorkomt. Plaatjes in het topic zelf staan altijd beter dan links. Zet de URL naar je plaatje tussen [/img] tags. Bewerkt: 7 september 2009 door Puma Reageren
hippiebus Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 Erg mooi, maar wat heb je er eigenlijk aan gedaan (Ik gok iets kleins ) Maar vertel Reageren
Themenpower Geplaatst: 7 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2009 heey ik zal hem uploaden en puma ik heb er gewoon een nike teken neer gezet en gwn opgetekent met pen xD ik zal straks me 1st post edite en der de goede link van image schack neer zetten want ik ga nu naar buiten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.