Jump to content

data3.cab error

mvdlit

Recommended Posts

Als ik san andreas op de pc wil installeren dan geeft hij op een gegeven moment een error dat hij data3.cab niet kan vinden ofzo. Dat er een cyclische redundanatiecontrole fout is (wat dat ook mag wezen). kan iemand mij helpen

Delen op andere websites

het probleem is opgelost want er zat een kras op de cd. dus heb ik de cd omgeruild.

Maar nu heb ik het geinstalleerd gaat het spel heel erg traag mijn specs zijn:

2.00 ghz

512 mb

radeon 9200 128 mb

dat zijn bijna allemaal de recomended specs van san andreas en alles staat nog op low hoe komt het dat het zo traag gaat het spel haperd telkens

Delen op andere websites

Staat anti aliasing aan of anastropic filtering?

zet vertical sync uit en doe ook maar gelijk de image qualitey op low :D

Op bureaublad -> rechtermuisknop -> eigenschappen -> Beeldscherm instellingen -> geavanceerd -> de tab van je videokaart

Staat die er niet?

Update dan ff op www.ati.com

Het zou zeker moeten werken (ook al deed hvc het niet met een 9600 XT bij mij eerst :puh:

Delen op andere websites

Wat is anti aliasing en anastropic filtering? En er zijn geen updates beschikbaar voor mijn videokaar (die ik kan vinden, ook niet via windows update). En vertical sync staat al uit en de image qualitey staan ook op low

Delen op andere websites

Als ik san andreas op de pc wil installeren dan geeft hij op een gegeven moment een error dat hij data3.cab niet kan vinden ofzo. Dat er een cyclische redundanatiecontrole fout is (wat dat ook mag wezen). kan iemand mij helpen

vriend ik denk dat jij ali iligalie bent en dat je hem gedownload hebt want anders krijg je niet zulke foutmeldingen :puh:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...