mvdlit Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Als ik san andreas op de pc wil installeren dan geeft hij op een gegeven moment een error dat hij data3.cab niet kan vinden ofzo. Dat er een cyclische redundanatiecontrole fout is (wat dat ook mag wezen). kan iemand mij helpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Dan heb je San Andreas vast illegaal ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster28 Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Dan heb je San Andreas vast illegaal ... hoeft niet want ik had het ook met vice city omdat mijn cd beschadigd was Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jiu-Jitsu-Ka[NL] Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Ik heb het ook wel eens gehad tijdens de installatie van de 3e CD van Vice City. Maar, dit is 1 DVD, dus dat is een beetje raar... :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 heeft vice city 3 cds?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Een gebrande Vice City heeft 3 CD's Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster28 Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 heeft vice city 3 cds?? die van hem dan zeker wel maar als sa legaal is dan moet je hem gewoon ff ruilen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MGB-hero Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 En wat moet je doen als je die fout krijgt terwijl je um ge pre-orderd heb? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mvdlit Geplaatst: 9 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 het probleem is opgelost want er zat een kras op de cd. dus heb ik de cd omgeruild. Maar nu heb ik het geinstalleerd gaat het spel heel erg traag mijn specs zijn: 2.00 ghz 512 mb radeon 9200 128 mb dat zijn bijna allemaal de recomended specs van san andreas en alles staat nog op low hoe komt het dat het zo traag gaat het spel haperd telkens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
patrickvb Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Staat anti aliasing aan of anastropic filtering? zet vertical sync uit en doe ook maar gelijk de image qualitey op low Op bureaublad -> rechtermuisknop -> eigenschappen -> Beeldscherm instellingen -> geavanceerd -> de tab van je videokaart Staat die er niet? Update dan ff op www.ati.com Het zou zeker moeten werken (ook al deed hvc het niet met een 9600 XT bij mij eerst Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mvdlit Geplaatst: 9 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Wat is anti aliasing en anastropic filtering? En er zijn geen updates beschikbaar voor mijn videokaar (die ik kan vinden, ook niet via windows update). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mvdlit Geplaatst: 9 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Wat is anti aliasing en anastropic filtering? En er zijn geen updates beschikbaar voor mijn videokaar (die ik kan vinden, ook niet via windows update). En vertical sync staat al uit en de image qualitey staan ook op low Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thunder2005 Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Mijn vorige kaart was ook een 9200, met die kaart ga je het niet lekker trekken met san andreas... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
majoor2667 Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Als ik san andreas op de pc wil installeren dan geeft hij op een gegeven moment een error dat hij data3.cab niet kan vinden ofzo. Dat er een cyclische redundanatiecontrole fout is (wat dat ook mag wezen). kan iemand mij helpen vriend ik denk dat jij ali iligalie bent en dat je hem gedownload hebt want anders krijg je niet zulke foutmeldingen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mvdlit Geplaatst: 14 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 welke kaart heb je nu dan thunder 2005? en ik heb em legaal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.