mosweg Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 Ik heb iets waardoor je regels met text ophaalt via Dini. Maar ik wil niet dat er niks word opgehaald. Is er ook een manier om ergen tussen ban1 = dini_Get(blacklist,"Ban1"); en format(string, sizeof(string), "[Ban1]: %s.", ban1); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string); te kijken of de lengte meer is dan 1, en zo niet dat hij dan die text niet stuurt? Alvast bedankt Reageren
Remi-X Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 (bewerkt) if(ban1 == 0) Denk ik dan, als er nog nooit wat mee gedaan is. En staat er een spatie in: if(ban1 == ' ') Maar ik snap je bedoeling ook niet helemaal. Wat is je bedoeling? Je wilt volgens mij een banlog maken, en met een command alle bans bekijken? Trouwens mosweg, als je iets van 100 bans wil weergeven, moet je ze allemaal formatten. Misschien dat dit daarom wel handig is, het scheelt ook behoorlijk wat code: //Bovenaan je script new FALSE = false; // Dan pas: #define SendClientFormattedMessage(%0,%1,%2) do{new _str[128]; format(_str,128,%2); SendClientMessage(%0,%1,_str);}while(FALSE) #define SendClientFormattedMessageToAll(%1,%2,%3) do{new sendfstring[128];format(sendfstring,128,(%2),%3);SendClientMessageToAll((%1),sendfstring);}while(FALSE) Met dat, kan je dus makkelijker geformatteerde teksten gebruiken. new string[grootte]; format(string, sizeof(string), "[Ban1]: %s.", ban1); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string); Word dus: SendClientFormattedMessage(playerid, COLOR_YELLOW, "[Ban1]: %s.", ban1); @ Hieronder: Aha, ook weer wat geleerd Bewerkt: 7 september 2009 door Remi-X Reageren
Sandra Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 ban1 = dini_Get(blacklist,"Ban1"); if(strlen(ban1) > 1) { format(string, sizeof(string), "[Ban1]: %s.", ban1); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string); } Als "ban1" 0 of 1 teken bevat, wordt er geen bericht verzonden, als "ban1" 2 of meer tekens bevat, wel. Reageren
mosweg Geplaatst: 7 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2009 ban1 = dini_Get(blacklist,"Ban1"); if(strlen(ban1) > 1) { format(string, sizeof(string), "[Ban1]: %s.", ban1); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string); } Als "ban1" 0 of 1 teken bevat, wordt er geen bericht verzonden, als "ban1" 2 of meer tekens bevat, wel. Bedankt, Zoiets had ik nodig, ik wist alleen niet wat ik ervoor moest neer zetten, Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.