Ottoman 47 Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 (bewerkt) Oké, ik heb een nieuwe mobiel: LG KP500 (Cookie). Maar er zitten veel standaarden music/afbeeldingen in. Dus ik pak mijn USB kabel (die erbij zat) eruit. Ik stop het kleine stekker in mijn mobiel. Die andere in mijn PC. Ze passen er allebei in. Oké wat nu? Ik kijk even op Apparaatbeheer. Ja hoor, er staat bij Overige apparaten als icon een gele vraagteken. Probleem opgelost! Bewerkt: 7 september 2009 door Ottoman 47 Reageren
Kryziek Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 Heb je de software die erbij zit wel eerst geinstalleerd? Zo ja, dan miss opnieuw installeren. Zo nee, Doe dat dan eerst Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 7 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2009 Thanks man! Hij leest mijn USB nu. Alleen hoe moet ik muziek (etc.) erop doen? Reageren
wesley123 Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 wat dacht je ervan om eens het bijgeleverde boekje door te lezen? daar staat alles in over hoe je ermee om moet gaan. Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 7 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2009 (bewerkt) Oké, netjes geïnstalleerd. netjes instructies gevolgd van het boek. Nu? Bewerkt: 7 september 2009 door Ottoman 47 Reageren
.Senne Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 Op 'inhoud' klikken. Maar ik weet een simpelere manier. Sluit je LG aan via de USB, maar zonder het programma op te starten. Dan vraagt hij op je gsm naar welke soort verbinding je wil. Kies daar dan 'bestandsoverdracht', en dan kan je werken zoals met een gewone USB-schijf zonder behulp van dat programma. Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 7 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2009 (bewerkt) Probleem opgelost! Bewerkt: 7 september 2009 door Ottoman 47 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.