kayle Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 Hoi, ik heb gta sa opnieuw geinstalleerd aangezien hij de vorige keer kapot is gegaan door mijn eigen slechte mod. Ik heb hem van de pc verwijdert via de uninstall van de cd maar nu doet hij het nog steeds niet na de re-install. Wat moet ik nu doen? ik probeer het nu met de downgrade maar dat werkt niet :S Help me, Gr. Kayle Reageren
Remi-X Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 Heb je misschien Vista? In dat geval moet je erop letten dat je San Andreas wel weer als Administrator uitvoert. Ik neem aan dat je weet hoe dat moet als je Vista hebt, maar ik vertel het toch maar even: Rechtermuisknop op de snelkoppeling van San Andreas, of op gta_sa.exe in de San Andreas hoofdmap > Eigenschappen > Tabblad Compatibiliteit > Als Administrator uitvoeren aanvinken. Indien dat niet werkt, of als je geen Vista hebt, zou het verwijderen van gta_sa.set nog wel eens kunnen helpen, die je vind in Mijn Documenten > GTA San Andreas User Files Reageren
Donutdragon Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 Hoi,ik heb gta sa opnieuw geinstalleerd aangezien hij de vorige keer kapot is gegaan door mijn eigen slechte mod. Ik heb hem van de pc verwijdert via de uninstall van de cd maar nu doet hij het nog steeds niet na de re-install. Wat moet ik nu doen? ik probeer het nu met de downgrade maar dat werkt niet :S Help me, Gr. Kayle Ik begrijp dus dat GTA kapot ging na het instaleren van een mod. En dat na het herinstalleren GTA het nog steeds niet deed. Ik denk dat er dan toch resten van de mod zijn blijven hangen. Reageren
kayle Geplaatst: 7 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2009 Heb je misschien Vista? In dat geval moet je erop letten dat je San Andreas wel weer als Administrator uitvoert. Ik neem aan dat je weet hoe dat moet als je Vista hebt, maar ik vertel het toch maar even:Rechtermuisknop op de snelkoppeling van San Andreas, of op gta_sa.exe in de San Andreas hoofdmap > Eigenschappen > Tabblad Compatibiliteit > Als Administrator uitvoeren aanvinken. Indien dat niet werkt, of als je geen Vista hebt, zou het verwijderen van gta_sa.set nog wel eens kunnen helpen, die je vind in Mijn Documenten > GTA San Andreas User Files Dankje voor de snelle reactie (ik heb vista ja), toen ik probeerde met "als administrator" probeerde (wat ik al kende) werkte het meteen. Stom dat ik er zelf niet aan dacht. Maar wat dan wel raar is, is dat ik het al eens eerder op deze pc installeerde en toen werkte het al zonder "als administrator". Maarjah... het werkt Gr. Kayle Reageren
kayle Geplaatst: 7 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2009 Hoi,ik heb gta sa opnieuw geinstalleerd aangezien hij de vorige keer kapot is gegaan door mijn eigen slechte mod. Ik heb hem van de pc verwijdert via de uninstall van de cd maar nu doet hij het nog steeds niet na de re-install. Wat moet ik nu doen? ik probeer het nu met de downgrade maar dat werkt niet :S Help me, Gr. Kayle Ik begrijp dus dat GTA kapot ging na het instaleren van een mod. En dat na het herinstalleren GTA het nog steeds niet deed. Ik denk dat er dan toch resten van de mod zijn blijven hangen. Sorry, ik had je reactie niet gezien... Maar denk je dat dat ook zo'n verschil maakt met het "äls administrator"? Ik heb het overigens over met kapot gaan over dat imgtool crashte en de hele map van gta beschadigde. waardoor mijn backup niet meer werkte. Gr. Kayle Reageren
Donutdragon Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Geplaatst: 8 september 2009 Hoi,ik heb gta sa opnieuw geinstalleerd aangezien hij de vorige keer kapot is gegaan door mijn eigen slechte mod. Ik heb hem van de pc verwijdert via de uninstall van de cd maar nu doet hij het nog steeds niet na de re-install. Wat moet ik nu doen? ik probeer het nu met de downgrade maar dat werkt niet :S Help me, Gr. Kayle Ik begrijp dus dat GTA kapot ging na het instaleren van een mod. En dat na het herinstalleren GTA het nog steeds niet deed. Ik denk dat er dan toch resten van de mod zijn blijven hangen. Sorry, ik had je reactie niet gezien... Maar denk je dat dat ook zo'n verschil maakt met het "äls administrator"? Ik heb het overigens over met kapot gaan over dat imgtool crashte en de hele map van gta beschadigde. waardoor mijn backup niet meer werkte. Gr. Kayle Ik was eigenlijk iets te laat met posten. Ik bedoelde eigenlijk het volgende: GTA deed het nog steeds niet na het herinstalleren. Maar wel als je hem ineens als admin uitvoert. Dan is er toch iets verandert. Zo'n probleem heb ik namelijk ook gehad. Helaas kwam er voor mij geen oplossing. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.