TomHagen Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 V1: V2: Originele afbeelding: klik! Reageren
7ulian Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 Wow, nice! Vooral V1 is mooi, de bandleden komen mooi naar voren, je hebt leuke effecten erbij gedaan... Het beeld is in balans en vrolijk. Gewoon goed! 8 / 10 Reageren
.NightFlower Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Geplaatst: 8 september 2009 Prachtig werkje hoor Leuke stijl heb je TomHagen, anders dan andere valt mij zo op. Maar ik vind dit wel een van de mooiere die ik van je heb gezien. Ik vind alle twee de versies wel geslaagd, hoewel V1 toch net even iets meer warmte uit straalt naar mijn idee. Leuk hoe je de kleur erin hebt gebracht en de soort splatter(?) op de muur Het is in mijn ogen best een volle sig, maar dat hindert helemaal niet. De band leden komen inderdaad mooi na voren en er is genoeg te zien, echt een sig om lang na te kunnen kijken! Reageren
sopietje Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Geplaatst: 8 september 2009 mooi hoor <3 ik zou het je niet nadoen iig.. en ze hebben ook leuke muziek dus dat telt ook mee! x) Reageren
Jon-asses Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Geplaatst: 8 september 2009 (bewerkt) Mja kijk Tom, jouw sigs hebben altijd wel wat dat wel redelijk nice is. Maar ze ogen zo plat, geen diepte enzo. Probeer met wat meer kleurenlayers te werken, wat meer verlichte plaatsen en donkere plaatsen, met blur en sharpen werken, enzo voor enzo voort. Dat wil niet zeggen dat dit lelijk is hoor. De sigs zijn best goed, maar ze missen diepte. EDIT: Heb je jpg'je rap ff in photoshop geplakt, om het wat aan te tonen wat ik bedoel. Is wel snel gedaan, niet op details letten Bewerkt: 8 september 2009 door Jon-asses Reageren
TomHagen Geplaatst: 8 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2009 Bedankt voor de reacties. Ik snap wat je bedoelt, Jon. Ik had er inderdaad meer diepte in kunnen maken, bedankt voor de tip. Reageren
Randomcharacter Geplaatst: 23 september 2009 Rapport Geplaatst: 23 september 2009 Echt mooi effect. Die bandleden die springen gewoon uit de foto Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.