Jump to content

GTA IV op AMD Athlon en HD 3450


Jotie.

Recommended Posts

Ik heb een Hp pavilion dv5 1010 ed:

AMD Athlon GL-60 1.9 Ghz

3 GB RAM

ATI Mobility Radeon HD 3450 256 mb (1533 mb shared)

en gta IV werkt super, stoort niet!

De graphics zijn ook mooi..... :tu:

Dus......

P.s.

een vriend van me speelt het ook met een Intel Pentium 4! (maar dan wel Nvidia Gforce 7900)

stoort wel beetje maar niet heel erg ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik noem 15 fps op low niet soepel en mooi :7

Serieus, die processor komt neit eens in de buurt van de vereisten en gta4 is een processoreisend spel, alleen al door die logica is het onmogelijk, je doet me aan iemand denken die zei dat hij met een on board 8100 gta4 op high kon spelen met goede fps, nou die goede fps bleken er 11 te zijn...

Het werkt gewoon goed, zonder vervelende storingenof haperingen!

En dat met die processor, hij heeft miss niet hele hoge Ghz,

maar heeft wel in ieder geval Dual core.

De settings zijn:

1280 x 800

de rest op medium

22 detail distance

( -norestriction -nomemrestrict)

Nfs undercover speelde die moeiteloos op de hoogste resolutie en de andere settings op normaal.

En de graphische kaart is goed genoeg qua hoe mooi de graphics eruit zien,

alleen heeft hij niet genoeg grafisch geheugen maar dat steelt hij dus van het RAM.

(wat meer dan genoeg is!)

P.s.

Het is een laptop, die kan je niet makkelijk upgraden!

Bewerkt: door Jotie.
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb nooit gezegt dat je kunt upgraden, laat ik dat even als eerste zeggen.

Heb je verder uberhuapt wel getest hoeveel je er draait? ik durf te wedden dat je er neit meer dan 15 hebt, ook kan je undercover totaal niet met gta4 vergelijken, dus waarom je dat doet is mij een raadsel. Verder kon ik ook Undercover op High draaien, maar dat lukt mij verder niet in gta4, sterker nog mijn pc is veel beter dan die van jou en ik heb de grootste moiete er mooie fps uit te halen, waarom jij dat dan wel zou doen met een veel slechtere processor en een slechtere videokaart is enorm onlogisch.

Link to comment
Delen op andere websites

Het werkt gewoon goed, zonder vervelende storingenof haperingen!

En dat met die processor, hij heeft miss niet hele hoge Ghz,

maar heeft wel in ieder geval Dual core.

Ik heb wel een "hoge Ghz", namelijk 3,1 Ghz en het is bij mij ook een dual core. Mn grafische kaart is een GTX260 en bij mij stottert het spel ook vaak. Dus ga mij eens uitleggen hoe jij het zonder stotteringen speelt want dat zou ik ook graag willen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het werkt gewoon goed, zonder vervelende storingenof haperingen!

En dat met die processor, hij heeft miss niet hele hoge Ghz,

maar heeft wel in ieder geval Dual core.

Ik heb wel een "hoge Ghz", namelijk 3,1 Ghz en het is bij mij ook een dual core. Mn grafische kaart is een GTX260 en bij mij stottert het spel ook vaak. Dus ga mij eens uitleggen hoe jij het zonder stotteringen speelt want dat zou ik ook graag willen.

Ik weet niet precies hoe het zit, maar je moet gewoon de perfecte instellingen vinden.

Dat is in ieder geval standaard resolutie van com, bij mij stoort-ie dan minder dan met lagere resolutie,

en voor de rest gewoon uitproberen.

Ik heb wel -nonmemrestrict enzo gebruikt, want die limits van gta slaa nergens op.

EN ga eens bij ctr-shift-esc, naar processen en zet dan GTA IV in realtime!

Bij mij maakt dat het verschil tussen storen en niet storen. ;)

P.s. doe niet zo ongezellig met je aanhalingstekens

Bewerkt: door Jotie.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet precies hoe het zit, maar je moet gewoon de perfecte instellingen vinden.

Ja, ik heb alles dat mogelijk is geprobeerd zodat de graphics wel redelijk blijven.

Dat is in ieder geval standaard resolutie van com, bij mij stoort-ie dan minder dan met lagere resolutie,

Ik heb 1280x1024, en als ik lager doe dan worden de graphics poep.

en voor de rest gewoon uitproberen.

Dat heb ik al zoveel gedaan.

Ik heb wel -nonmemrestrict enzo gebruikt, want die limits van gta slaa nergens op.

Dat heb ik ook gedaan.

EN ga eens bij ctr-shift-esc, naar processen en zet dan GTA IV in realtime!

Bij mij maakt dat het verschil tussen storen en niet storen. ;)

Wat houd dat in?

P.s. doe niet zo ongezellig met je aanhalingstekens

Lol.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet precies hoe het zit, maar je moet gewoon de perfecte instellingen vinden.

Ja, ik heb alles dat mogelijk is geprobeerd zodat de graphics wel redelijk blijven.

Dat is in ieder geval standaard resolutie van com, bij mij stoort-ie dan minder dan met lagere resolutie,

Ik heb 1280x1024, en als ik lager doe dan worden de graphics poep.

en voor de rest gewoon uitproberen.

Dat heb ik al zoveel gedaan.

Ik heb wel -nonmemrestrict enzo gebruikt, want die limits van gta slaan nergens op.

Dat heb ik ook gedaan.

EN ga eens bij ctr-shift-esc, naar processen en zet dan GTA IV in realtime!

Bij mij maakt dat het verschil tussen storen en niet storen. ;)

Wat houd dat in?

P.s. doe niet zo ongezellig met je aanhalingstekens

Lol.

Als je GTA IV in realtime zet wordt de prioriteit hoger van dat spel voor de processor,

want als ik bij mijn processen bekijk zijn dat er 88, dus...als hij zich dan meer op GTA IV

richt, gaat ie sneller! (taakbeheer -> processen -> linkermuisknop op GTA IV -> prioriteit instellen

-> realtime) kan je pas doen als je dat zwarte schermpje ziet bij opstarten, of anders gewoon wachten

tijdens op starten totdat GTA IV erbijstaat. duurt bij mij heeeeeeeel lang!

Hanneswasco,

dan doe je iets fout, want geloof het of niet bij mij doet ie het prima!

op medium 1280x800!

>>> Door Hanneswasco: Berichten samengevoegd. Gebruik in het vervolg de Bewerk-knop aub. ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het topic even afgesplitst van het Systeemeisen-topic, want dat is een topic waar je kan vragen of je systeem GTA IV aan kan en deze discussie hoort daar dus niet thuis.

Ik denk dat niemand je gelooft Jotie, kan je niet eens voor goed bewijsmateriaal zorgen, zoals met een camera/webcam filmen hoe je GTA IV speelt?

Link to comment
Delen op andere websites

serieus, waarom probeer jij gelijk te krijgen, er zijn gewoon meer feiten waarom hij het niet zou doen, ook mist er aan jou verhaal 1 ding, logica.

-Je processor komt niet in de buurt van de minimumeisen en op dat loopt hij al poep

-dit geld ook voor je videokaart

-wat noem jij soepel? Je hebt het nooit getest dus hoe jij het kan weten wil ik wel eens weten.

Je mag ook wel eens uitleggen waarom jij een (volgens jou) goede fps krijgt op medium en ik de draw distance 2 maal zo klein heb moeten maken hem op medium/low draai met een gemiddelde fps van 20? Mijn pc is op alle fronten vele malen beter dan die van jou en met een megakleine draw distance heb ik nog de grootste moeite om het spel boven de speelbare 25 fps te houden.

EDIT:

Ik denk dat niemand je gelooft Jotie, kan je niet eens voor goed bewijsmateriaal zorgen, zoals met een camera/webcam filmen hoe je GTA IV speelt?

Please no, dat zal hem een afgang worden...(r.deroos anyone?)

Bewerkt: door wesley123
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb GTA IV op een AMD Athlon X2 5000+ gespeeld met een 8800GTS G80 en op medium kreeg je gewoon niet meer dan 20/23 FPS op je schotel gegoten. Dat was dermate onspeelbaar dat ik heb besloten een nieuwe PC te kopen. (Nee, ik heb niet speciaal voor IV een PC gekocht, maar GTA IV heeft de aanschaf wel vervroegt.). Dus ik vind het zeer knap van jou dat jij op medium speelt met die micky mouse laptop.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...