flashingst Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 (bewerkt) hoe zet ik mijn eigen nummers in gta sa? met vice city en 3 kan dit door simpelweg liedjes in de mp3 folder te plaatsen. hoe doe ik dit op gta sa?? ik krijg wel als ik mp3s in een mapje doe, dat er user track radio of songs staat in sa ofzo!!!??? danku! Bewerkt: 7 september 2009 door flashingst Reageren
Velaro Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 hoe zet ik mijn eigen nummers in gta sa?met vice city en 3 kan dit door simpelweg liedjes in de mp3 folder te plaatsen. hoe doe ik dit op gta sa?? ik krijg wel als ik mp3s in een mapje doe, dat er user track radio of songs staat in sa ofzo!!!??? danku! Je moet je MP3-bestanden in de map User Tracks plaatsen, die je kan vinden in je User Files. In de game ga je dan naar de geluidsinstellingen en druk je op Scan User Tracks. Je kiest daar ook nog wat instellingen over hoe jij wilt dat ze afgespeelt worden en éénmaal in een auto zet je de radio op User Tracks. Veel plezier! Reageren
JayKay Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 (bewerkt) hoe zet ik mijn eigen nummers in gta sa?met vice city en 3 kan dit door simpelweg liedjes in de mp3 folder te plaatsen. hoe doe ik dit op gta sa?? ik krijg wel als ik mp3s in een mapje doe, dat er user track radio of songs staat in sa ofzo!!!??? danku! Je gaat naar Mijn Documenten > GTA San Andreas User Files > User Tracks en daar zet je je muziekbestanden in. Daarna start je GTA SA op en ga dan naar Options > Audio Setup > User Track Options en daar moet je even Automatic Media Scan op "On" zetten en daarna klik je op Scan User Tracks. Als het goed is zou dat moeten werken EDIT: Iemand was me weer eens voor Bewerkt: 7 september 2009 door JayKay Reageren
Deluxo Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 En jullie zijn 1 ding vergeten, en dat ik het beluisteren van je tracks. Je gaat dus terug naar het spel. Scroll in de radiostations en zoek User Tracks Player. Je kunt nu je tracks beluisteren. Mvg, Deluxo Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 Waarom wordt hier hulp bij geboden? GTAForum kan toch niet controleren of hij die Mp3 bestanden legaal heeft verkregen? In dat geval kunnen we ook wel hulp gaan bieden M.B.T No Cd Cracks enz...... Reageren
DeathPenalty Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 Dan kunnen we ook signatures gaan verbieden i.v.m. copyright etc. Reageren
Wu-Zi-Mu Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 Daar heb je dan wel weer gelijk in Reageren
MartyCeha Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 Waarom wordt hier hulp bij geboden?GTAForum kan toch niet controleren of hij die Mp3 bestanden legaal heeft verkregen? In dat geval kunnen we ook wel hulp gaan bieden M.B.T No Cd Cracks enz...... Sorry hoor, maar dat is een beetje onzin. Je kan ook niet controleren of iemands installatie van GTA:San Andreas legaal gekocht is of gedownload is. Hoe hij aan die MP3's komt maakt niet uit, want die kun je net zo goed legaal gedownload hebben of hebben geript van een CD. Maar als je het over No CD cracks gaat hebben weet je al zeker dat het illegaal is en dus tegen de regels is op dit forum. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 Waarom wordt hier hulp bij geboden?GTAForum kan toch niet controleren of hij die Mp3 bestanden legaal heeft verkregen? In dat geval kunnen we ook wel hulp gaan bieden M.B.T No Cd Cracks enz...... Sorry hoor, maar dat is een beetje onzin. Je kan ook niet controleren of iemands installatie van GTA:San Andreas legaal gekocht is of gedownload is. Hoe hij aan die MP3's komt maakt niet uit, want die kun je net zo goed legaal gedownload hebben of hebben geript van een CD. Maar als je het over No CD cracks gaat hebben weet je al zeker dat het illegaal is en dus tegen de regels is op dit forum. Sorry hoor, Maar dit is een beetje onzin. Want je zegt zelf dat als je het over no cd cracks gaat hebben weet je al zeker dat het illegaal is, maar even ter informatie,,,, No cd cracks zelf zijn gewoon legaal zolang je maar het orginele spel in bezit hebt. Ook zeg je tegen de regels van dit forum, maar volgens de regels van dit forum zijn no cd cracks o.a niet toegestaan omdat GTAForum niet kan controleren of je zelf het orginele spel hebt. Dus inderdaad, hoe weten we dat die Mp3tjes legaal zijn? Omdat GTAForum dit niet kan controleren moeten we het maar verbieden Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Geplaatst: 8 september 2009 Even voor de duidelijkheid: wij verbieden warez. No-CD Cracks worden 9/10x gevraagd door leden die het spel gedownload hebben, en die alleen even snel naar dit forum komen om dat te vragen. Actieve leden die het gebruiken, kunnen het zelf wel vinden. MP3-tjes kunnen ook van andere dingen zijn. Maar laten we nu maar weer ontopic gaan, discussiëren hierover heeft weinig zin: regels zijn regels... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.