propje400 Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 Hoi, ik heb een timer op het begin van de server, als iemand connect en spawnt moet hij 5 sec wachten zodat de map wordt geladen, script: OnPlayerConnect: spawntime[playerid] = 1; OnPlayerSpawn if(spawntime[playerid] == 1) { TogglePlayerControllable(playerid, 0); spawntime[playerid] = 0; SetTimer("spawntijd",5000,false); SendClientMessage(playerid,0x0066FFAA, "[MAP LOADING] Wait 5 sec!"); } public spawntijd(playerid) { TogglePlayerControllable(playerid, 1); } hij werkt perfect, alleen als ik inlog, en daarna iemand anders, werkt de unfroze timer niet meer (spawntijd) hij staat dan uit, maar als ik hem op treu zet, wordt ik elke 5 min ungefreezed of hoe je het ook noemt, dat maakt niet veel uit, alleen bij het kiezen van een ander skin/team dan valt de class naar beneden xD en als ik iemand freeze, weet iemand waardoor ik deze timer alleen voor 1 speler kan gebruiken thanks Reageren
Wanted Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 Hiervoor moet je de SetTimerEx functie gebruiken. Dit wordt je code dan: public OnPlayerSpawn(playerid) { if(spawntime[playerid] == 1) { TogglePlayerControllable(playerid, 0); spawntime[playerid] = 0; SetTimerEx("spawntijd", 5000, false, "i", playerid); SendClientMessage(playerid,0x0066FFAA, "[MAP LOADING] Wait 5 sec!"); } } public spawntijd(playerid) { TogglePlayerControllable(playerid, 1); } Reageren
propje400 Geplaatst: 7 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2009 bedankt! ik ga het testen, maar nog een ander vraagje hoe laat ik spelers als CJ rennen? Reageren
Wanted Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 bedankt!ik ga het testen, maar nog een ander vraagje hoe laat ik spelers als CJ rennen? Door de volgende code in OnGameModeInit() te zetten. UsePlayerPedAnims(); Reageren
propje400 Geplaatst: 7 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2009 Thanks het werkt weer een andere vraag, ik heb een map van 300 object, ik gebruik nu een streamer daarvoor, maar als ik naar de map ga, komt er niet verzenden te staan en sluit hij gta af :S Reageren
Big Boss Geplaatst: 10 september 2009 Rapport Geplaatst: 10 september 2009 Crasht de server of de client? Indien de client crasht dan heb je ergens een ongeldig object id gebruikt. Reageren
propje400 Geplaatst: 10 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2009 Ik heb het al opgelost, maar toch bedankt voor het willen helpen Reageren
Crusher!! Geplaatst: 10 september 2009 Rapport Geplaatst: 10 september 2009 public OnPlayerSpawn(playerid) { if(spawntime[playerid] == 1) { TogglePlayerControllable(playerid, 0); spawntime[playerid] = 0; SetTimerEx("spawntijd", 5000, false, "i", playerid); SendClientMessage(playerid,0x0066FFAA, "[MAP LOADING] Wait 5 sec!"); } } public spawntijd(playerid) { TogglePlayerControllable(playerid, 1); } uh,, de oude wetse DYN func bestaat cker niet meer.... #define DYN_UpdateTime 3000 // 3secforward DYN_UptdateStart(playerid);forward DYN_UptdateStop(playerid);new DYN_UpdatePlayer[MAX_PLAYERS];public DYN_UpdateStart(playerid) {SetTimer("DYN_UpdateStop",DYN_UpdateTime,0);DYN_UpdatePlayer[playerid] = 1;SetPlayerControlAble(playerid,0);}public DYN_UpdateStop(playerid) { if ( DYN_UpdatePlayer[playerid] == 1 ) { SetPlayerControlAble(playerid,1); } }/*en dan bij elke cmd of tele of spawn.DYN_UpdateStart(playerid);*/[code] Reageren
Wanted Geplaatst: 11 september 2009 Rapport Geplaatst: 11 september 2009 uh,,de oude wetse DYN func bestaat cker niet meer.... #define DYN_UpdateTime 3000 // 3sec forward DYN_UptdateStart(playerid); forward DYN_UptdateStop(playerid); new DYN_UpdatePlayer[MAX_PLAYERS]; public DYN_UpdateStart(playerid) { SetTimer("DYN_UpdateStop",DYN_UpdateTime,0); DYN_UpdatePlayer[playerid] = 1; SetPlayerControlAble(playerid,0); } public DYN_UpdateStop(playerid) { if ( DYN_UpdatePlayer[playerid] == 1 ) { SetPlayerControlAble(playerid,1); } } /* en dan bij elke cmd of tele of spawn. DYN_UpdateStart(playerid); */ Die functie zal niet werken... De variable playerid bij DYN_UpdateStop(playerid) zal altijd 0 zijn... Bovendien is het geen SetPlayerControlAble(playerid,1); maar TogglePlayerControllable(playerid, true); Reageren
Crusher!! Geplaatst: 11 september 2009 Rapport Geplaatst: 11 september 2009 kan wel twas maar een snelle klad Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.