moechy Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 Hey iedereen, Ik zit met een vreselijk kutprobleem. ik wou daarnet men pc opstarten dus ik druk op de knop en er gebeurd niks. Voeding staat aan en zit in de stroom. Iemand een ideetje wat dit kan zijn? Alvast bedankt Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 (bewerkt) Misschien zit er ergens een kabelbreuk in de voedsnoer. Probeer anders even wat te spelen met de voedsnoer. Of er zit ergens in de Pc/Labtop? Een los contactje ofzo. P.s Het kan ook zijn dat de videokaart kapot is en dat je dan alleen maar niks ziet. Bewerkt: 7 september 2009 door Sjorszzz Reageren
moechy Geplaatst: 7 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2009 Misschien zit er ergens een kabelbreuk in de voedsnoer. Probeer anders even wat te spelen met de voedsnoer.Of er zit ergens in de Pc/Labtop? Een los contactje ofzo. P.s Het kan ook zijn dat de videokaart kapot is en dat je dan alleen maar niks ziet. Ik zie nergens een kapot snoer en hij start gwn überhaupt niet op. Ik druk op knop en er gebeurd niks. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 Misschien zit er ergens een kabelbreuk in de voedsnoer. Probeer anders even wat te spelen met de voedsnoer.Of er zit ergens in de Pc/Labtop? Een los contactje ofzo. P.s Het kan ook zijn dat de videokaart kapot is en dat je dan alleen maar niks ziet. Ik zie nergens een kapot snoer en hij start gwn überhaupt niet op. Ik druk op knop en er gebeurd niks. Als je een kabelbreuk ergens hebt kan je dat ook niet zien aan de buitenkant. Daarom zeg ik ook, probeer eens wat met de snoer te spelen. Zo kan het zijn dat je door het spelen met de kabel toch ineens weer verbinding maakt Reageren
moechy Geplaatst: 7 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2009 Misschien zit er ergens een kabelbreuk in de voedsnoer. Probeer anders even wat te spelen met de voedsnoer.Of er zit ergens in de Pc/Labtop? Een los contactje ofzo. P.s Het kan ook zijn dat de videokaart kapot is en dat je dan alleen maar niks ziet. Ik zie nergens een kapot snoer en hij start gwn überhaupt niet op. Ik druk op knop en er gebeurd niks. Als je een kabelbreuk ergens hebt kan je dat ook niet zien aan de buitenkant. Daarom zeg ik ook, probeer eens wat met de snoer te spelen. Zo kan het zijn dat je door het spelen met de kabel toch ineens weer verbinding maakt ok ik ga het proberen maar als het niet lukt wat dan? Reageren
P I N O Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 Misschien zit er ergens een kabelbreuk in de voedsnoer. Probeer anders even wat te spelen met de voedsnoer.Of er zit ergens in de Pc/Labtop? Een los contactje ofzo. P.s Het kan ook zijn dat de videokaart kapot is en dat je dan alleen maar niks ziet. Ik zie nergens een kapot snoer en hij start gwn überhaupt niet op. Ik druk op knop en er gebeurd niks. Als je een kabelbreuk ergens hebt kan je dat ook niet zien aan de buitenkant. Daarom zeg ik ook, probeer eens wat met de snoer te spelen. Zo kan het zijn dat je door het spelen met de kabel toch ineens weer verbinding maakt ok ik ga het proberen maar als het niet lukt wat dan? Uit het raam gooien:P nee misschien even een andere kabel proberen? en proberen of je wel spanning (stroom) op je stopcontact hebt door middel van het proberen een lamp of e.d er in te steken. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 Gewoon naar de lokale PC boer je PC binnensteken, na een weekje(meestal vlugger) zie je je PC werkend terug. Waarom zelf prutsen en hem misschien nog meer naar de klote helpen als de PC boer niet zo ver en niet zo duur is? Btw kan het vanalles zijn dat je PC niet opstart, voeding kapot, moederbord kapot, je knop die het gewoon niet doet(origineel: mijn nonkel start z'n pc door vonkjes te maken via 2 kabels van z'n PC ) ,...Ik zou niet wanhopen als je je bestanden op je D schijf zet en je Windows op C staat, je D staat los van C en de kans dat je wat verliest aan bestanden is dan klein(uitgezonderd C mocht hij geformateerd moeten worden). Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 kan aan heel veel dingen leggen maar probeer dit is eerst... haal je stroom kabel uit je pc en druk dan op je aanknop sluit dan je stroomkabel weer aan en probeer het nog is optestarten zo niet er kan van alles mis zijn het zou als eerste optie toch de voeding wezen als hij echt niks doet legt het daar wel aan meestal Reageren
moechy Geplaatst: 7 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2009 Mobo doet het en voeding doet het. Het lampje op men MoBo brandt. Dus dat is het niet. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 Mobo doet het en voeding doet het. Het lampje op men MoBo brandt. Dus dat is het niet. Stop je PC gewoon binnen bij de PC boer, helaas ruiken we niet wat er kapot is aan je PC. Reageren
moechy Geplaatst: 7 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2009 Mobo doet het en voeding doet het. Het lampje op men MoBo brandt. Dus dat is het niet. Stop je PC gewoon binnen bij de PC boer, helaas ruiken we niet wat er kapot is aan je PC. ik vraag het hier om eerst zelf te kijken wat er aan de hand is. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 Zoals ik al zei kan dat ongelofelijk veel dingen liggen. Mijn alptop startte plots ook niet meer op, al wist ik al waardoor het kwam; AVG had een opstartbestand verwijdert. Maar omdat je niets post van rare dingen dacht ik gewoon dat het plots is gekomen. Toevallig een melding gehad van je virusscanner waarvan je dacht: WTF? En nog een vraag: Is je virusscanner AVG? Reageren
moechy Geplaatst: 7 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2009 Zoals ik al zei kan dat ongelofelijk veel dingen liggen. Mijn alptop startte plots ook niet meer op, al wist ik al waardoor het kwam; AVG had een opstartbestand verwijdert. Maar omdat je niets post van rare dingen dacht ik gewoon dat het plots is gekomen. Toevallig een melding gehad van je virusscanner waarvan je dacht: WTF? En nog een vraag: Is je virusscanner AVG? Dude, Men pc start überhaupt gewoon niet op. Dus je moet niet naar programma's gaan kijken. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 Jawel..Het is best mogelijk dat je virusscanner 1 of ander belangrijk bestand aanziet voor een virus en dat heeft verwijderd. Reageren
.Senne Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 Als heel de pc niet opstart ligt het ergens aan de hardware MP, niet aan de software, want dan zou de bios laden en Windows gewoon niet. Zeker dat het ook niet aan de knop zelf ligt? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.