Jump to content

Pc start niet meer op !

Recommended Posts

Geplaatst:
Als heel de pc niet opstart ligt het ergens aan de hardware MP, niet aan de software, want dan zou de bios laden en Windows gewoon niet.

Zeker dat het ook niet aan de knop zelf ligt?

Er zit nog zo'n klein knopje onder en dat doet het ook niet.

ik ben teneinde raad.

• Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• moechy

17

• MegaPilot

5

• Sprunk

4

• KillerZero86

4

Geplaatst:

ik ben teneinde raad.

Dan weet je wat te doen..^^ Nou, duimen voor je dat het niet al teveel kost, al valt het bij mijn PC boer best mee. Sowieso denk ik niet dat het veel gaat kosten, want bvb je videokaart/processor die van de ene dag op de andere stukgaat is toch echt wel onmogelijk.

Geplaatst:

Haal de voeding stekker uit de voeding. Druk nu 1 of 2 keer op de aan knop. Haal het batterijtje uit je moederbord en wacht 10 minuten. Stop het batterijtje weer terug en sluit de stekker weer aan. De kans is groot dat je PC weer aangaat.

Geplaatst:
Haal de voeding stekker uit de voeding. Druk nu 1 of 2 keer op de aan knop. Haal het batterijtje uit je moederbord en wacht 10 minuten. Stop het batterijtje weer terug en sluit de stekker weer aan. De kans is groot dat je PC weer aangaat.

Batterijtje?

Geplaatst:

Er zit een metaaltje dat hem op zn plek houdt, schuif een mes op die plek langs de batterij (zodat het metaaltje naar de kant toeschuift) zet vervolgens het mesje ietsjes onder de batterij en wip hem er zo uit. Verder: haal de voedingssnoer uit je computer, laat hem zo een nachtje staan, redelijke kans dat hij morgen weer aangaat.

Geplaatst:
Aja dat zie ik zitten

Alleen krijg ik het niet los.

gewoon met je nagel aan de ijzer pin aan de rand trekken dan zou die er zo uit moeten komen.

Geplaatst:

Ja en dan morgen alles er weer goed instoppen. Dan kijken of hij weer werkt. Zo niet, dan is er echt iets kapot.

Geplaatst:

Dan is er dus iets in je PC kapot. Ik denk niet je processor aangezien je PC dan gewoon aan moet gaat, maar gaat piepen. Ik denk dat je moederbord overleden is.

Geplaatst:
Dan is er dus iets in je PC kapot. Ik denk niet je processor aangezien je PC dan gewoon aan moet gaat, maar gaat piepen. Ik denk dat je moederbord overleden is.

Maar hoe kan dat nou?

Want hij deed het gister nog en ineens niet meer.

Dan zou je toch al wel iets gemerkt moeten hebben??? :?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...