wesley123 Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 dat hoeft niet, hij kan zo ineens kapot gaan. Reageren
Exoit Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Geplaatst: 8 september 2009 Is het niet mogelijk da tde voeding op is? Hadden wij ook een paar keer. Zo floep en hij gaat neit meer aan. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Geplaatst: 8 september 2009 Omdat er nog een lampje op het mobo brand volgens de topicstarter kan het niet zo zijn dat de voeding kapot is. Wat ik nog even zou proberen: Allereerst: haal alle stekkers uit je computer, wacht een minuut of tien en stop dan alleen de voeding terug. Gaat hij nu weer aan? Zet hem uit en stop dan één voor één de stekkers terug en zet telkens de computer aan, net zo lang totdat hij niet meer aangaat. Dan weet je dat er een randapparaat kapot is. Als het bovenstaande niet werkt, probeer dit dan eens: haal alle stekkers uit je computer, schroef hem open en haal alle interne apparaten los (voedings- + datakabel eruit, evt. kaarten losschroeven en voorzichtig uit het moederbord trekken). Stop nu de externe voedingskabel terug en probeer of hij aangaat. Zo ja, begin dan één voor een alles weer aan te sluiten, net zo lang totdat hij niet meer aangaat, het apparaat waarop hij weigert aan te gaan is de boosdoener. Reageren
moechy Geplaatst: 8 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2009 Heb hem al binnengedaan. Morgen weet ik wat het is. en dan post ik het hier wel. Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Geplaatst: 8 september 2009 Een moederbord kan inderdaad op elk moment kapot gaan ook bij het afsluiten van de pc door een storings fout of een elektrisch mankement.... als je pc helemaal niet wil opstarten en helemaal niks meer doet.. dan kan je altijd nog proberen om te kijken als de stop contact of contactdoos die je gebruikt misschien kapot is. Weet niet als je dat hebt geprobeerd. Ik zie dat je je pc nu naar de winkel hebt gebracht en ik denk dat het we de juiste oplossing was. mvg bulldog Reageren
moechy Geplaatst: 9 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2009 En heb hem terug. Het was mijn voeding. Die was normaal 500Watt maar leverde maar 237Watt. Nu zit er een echte 500Watt voeding in. Ongeveer €85 betaald voor alles. Reageren
wesley123 Geplaatst: 9 september 2009 Rapport Geplaatst: 9 september 2009 en dat is behoorlijk scheef, aangezien 237 watt zat is om je pc op te starten. Reageren
Galiorix Geplaatst: 9 september 2009 Rapport Geplaatst: 9 september 2009 en dat is behoorlijk scheef, aangezien 237 watt zat is om je pc op te starten. De voeding was gewoon stuk. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 9 september 2009 Rapport Geplaatst: 9 september 2009 en dat is behoorlijk scheef, aangezien 237 watt zat is om je pc op te starten. Niet als je apparaten koud al meer nodig hebben. Zo had ik met mijn oude 300Watt voeding op een gegeven moment zoveel in mijn computer dat hij koud niet meer aanging. Toen ik een harde schijf loshaalde deed alles het weer. Reageren
moechy Geplaatst: 9 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2009 en dat is behoorlijk scheef, aangezien 237 watt zat is om je pc op te starten. De voeding was gewoon stuk. JA dat was ook zo. Was het er vergeten bij te zetten. Reageren
wesley123 Geplaatst: 9 september 2009 Rapport Geplaatst: 9 september 2009 en dat is behoorlijk scheef, aangezien 237 watt zat is om je pc op te starten. De voeding was gewoon stuk. JA dat was ook zo. Was het er vergeten bij te zetten. ik dacht al 237watt is zat om een pc op te starten. Reageren
moechy Geplaatst: 10 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2009 en dat is behoorlijk scheef, aangezien 237 watt zat is om je pc op te starten. De voeding was gewoon stuk. JA dat was ook zo. Was het er vergeten bij te zetten. ik dacht al 237watt is zat om een pc op te starten. Ja maar blijkbaar niet genoeg om 2jaar te draaien xD. Reageren
Galiorix Geplaatst: 10 september 2009 Rapport Geplaatst: 10 september 2009 Ja maar blijkbaar niet genoeg om 2jaar te draaien xD. Je had gewoon een goedkope voeding. Die houden het nooit lang vol en het vermogen wat er op de zijkant vermeld is, haalt hij nooit constant. Meestal is dat het piekvermogen, terwijl bij A merk voedingen het constante wattage gegeven wordt. Reageren
moechy Geplaatst: 10 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2009 Ja maar blijkbaar niet genoeg om 2jaar te draaien xD. Je had gewoon een goedkope voeding. Die houden het nooit lang vol en het vermogen wat er op de zijkant vermeld is, haalt hij nooit constant. Meestal is dat het piekvermogen, terwijl bij A merk voedingen het constante wattage gegeven wordt. Op de zijkant stond dat het een 500Watt voeding was en hij leverde 237 Watt. Reageren
Amigo48 Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Geplaatst: 12 september 2009 Geheugen miss kapot?, had ik gisteren met me laptop, 1 bank was kapot. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.