Jump to content

Hulp nodig bij itunes


blokzeil1

Recommended Posts

hoi hoi

ik heb vandaag een ipod touch gekocht en kreeg je heel leuk die itunes software er bij

maar ik heb er een beetje problemen mee.....

Ik heb zo een 145gb aan muziek heel netjes gesoorteerd in mijn mappen dus itunes even laten inlezen,

kijk ik bij musice heeft hij alles op album of gerne gezet enz.

Maar dat wil ik niet! ik wil mijn oude map indeling ook gewoon in itunes hebben

omdat ik wat mappen heb met verschillende catogarien bv nederlandse muziek maar hij gaat leuk alles

in albums zetten enz.

dus wat is de vraag?

Hoe kan ik mijn map indeling in itunes krijgen

alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe staan je mappen dan? Alleen mappen naast elkaar, of ook een map in een andere map? Als je een map in een andere map hebt, kan je dat niet zo hetzelfde in iTunes krijgen, en ook niet op je iPod. Je kan wel voor elke map een afspeellijst maken. Ik vrees dat je dit niet automatisch kan doen. Ik denk dat je het beste het als volgt kan doen:

Verwijder eerst alles wat je nu al toegevoegd hebt, want dat staat toch niet gesorteerd.

Vervolgens ga je naar Bestand --> Map aan bibliotheek toevoegen.... Je selecteert een map en opent die.

Vervolgens selecteer* je in de Bibliotheek alle nummers die je geopend hebt (als je sorteerd op Toegevoegd werkt die wellicht het beste), en drukt op Bestand --> Maak afspeellijst van selectie of op Ctrl + Shift + N.

Succes!

* Selecteren van de betreffende nummer doe je zo: Je selecteert eerst alleen de bovenste, je houdt shift ingedrukt, en selecteert de onderste. Nu heb je alle nummers geselecteerd. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Als al de liedjes in je iTunes al een Genre hebben, gewoon bovenaan op 'Genre' klikken, en de liedjes worden gesorteerd op Genre'

Als nog niet alle liedjes een Genre hebben zou ik dit zo doen.

Je haalt 1st alle muziek uit je iTunes.

Dan open je de map met bv. Nederlandstalige Muziek.

Je sleept alle liedjes in iTunes.

Je selecteert alle liedjes (Bovenste selecteren, Shift ingedrukt houden en dan op de onderste klikken) dan rechtermuisknop > Info Tonen (bij Nederlandstalige Versie) dan bij Genre 'Nederlandstalige Muziek'.

Dan klik Je op Ok en hebben al die liedjes hetzelfde genre.

Dan klik je in iTunes bovenaan op 'Genre', nu worden alle liedjes op Genre gesorteerd.

Dan open je de volgende map (Bv. Rock) en selecteer je terug alle liedjes en terug rechtermuisknop > Genre 'Rock'.

Dit zo blijven doen.

Ik weet niet of er snellere manieren zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een ander programma gevonden waar ik heel makkelijk me mappie kan pakken en op me ipod ding kan dumpen en lekker muziek luisteren :D

voor mensen die ook hekel hebben aan itunes

dit gebruik ik: sharepod

(nog even een error 1604(bekend als niet te herstellen error) alles is te herstellen)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...