Grand_Theft_Auto123_321 Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 ik weet niet hoe je de pole position binnen komt,ik heb vele tijdstippen ge probeert maar ik kom er niet in Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Pole position moet je eerst kopen, vanaf dan is hij altijd open. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
el burro Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Pole position moet je eerst kopen, vanaf dan is hij altijd open. dat klopt maar je moet eerst diaz's huis overvallen en dan nog 1 0f 2 opdrachten d0en en dan kun je verder alles kopen kijk ook in de walktrough miscien staat daar meer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 In de missie The Party lijkt het alsof de Pole Position open is omdat Mercedes er naar binnen loopt. Maar je kunt er pas écht naar binnen nadat je de missie Shakedown gedaan hebt en je hebt het gebouw gekocht ($30000). Dan moet je er 10 minuten bij een danseres gaan zitten, dan ben je $600 kwijt en hebt je het asset completed. Dagelijkse inkomsten is $4000. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tieess Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2008 In de missie The Party lijkt het alsof de Pole Position open is omdat Mercedes er naar binnen loopt. Maar je kunt er pas écht naar binnen nadat je de missie Shakedown gedaan hebt en je hebt het gebouw gekocht ($30000). Dan moet je er 10 minuten bij een danseres gaan zitten, dan ben je $600 kwijt en hebt je het asset completed. Dagelijkse inkomsten is $4000. Ik weet dat dit topic al zeer oud is, maar je moet 5 minuten bij die danseres zitten en $300 uitgeven. En geen 10 minuten zoals jij zei. Maar vergissen is menselijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2008 In de missie The Party lijkt het alsof de Pole Position open is omdat Mercedes er naar binnen loopt. Maar je kunt er pas écht naar binnen nadat je de missie Shakedown gedaan hebt en je hebt het gebouw gekocht ($30000). Dan moet je er 10 minuten bij een danseres gaan zitten, dan ben je $600 kwijt en hebt je het asset completed. Dagelijkse inkomsten is $4000. Ik weet dat dit topic al zeer oud is, maar je moet 5 minuten bij die danseres zitten en $300 uitgeven. En geen 10 minuten zoals jij zei. Maar vergissen is menselijk. Volgens mij is het 1 minuut Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2008 Je moet gewoon wachten tot je 300,- hebt uitgegeven wanneer je dan ophoudt (hoeft niet ) dan zal je de asset krijgen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
profile Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2008 De Pole Position strip club kost meer dan het waard is vind ik persoonlijk. Kijk hier voor een filmpje van de club. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tieess Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2008 Je moet gewoon wachten tot je 300,- hebt uitgegeven wanneer je dan ophoudt (hoeft niet ) dan zal je de asset krijgen... Daarom moet je dus 5 min. Want het is 1,- per seconde. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2008 ~Lanve Vance zei 1 minuut daarom zei ik het even... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tieess Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2008 Ik bedoelde het niet persoonlijk ofzo hoor. Gewoon nog ff voor de duidelijkheid, ook voor anderen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2008 Weet ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tieess Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2008 Weet ik ook wel, maar je antwoordde echt zo van: Jeetje! LOSER! Pfff! Ofzoiets dergelijks xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.