Tomeken Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2009 hey ik heb alle team based games( TDM, TMW, TCJC, C n C, en turf war) al minstens 2 keer gewonnen maar heb de trophy nog steeds niet gekregen, weet er iemand wat het probleem kan zijn?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2009 Heb je ook alle verschillende soorten Cops 'N' Crooks gedaan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tomeken Geplaatst: 7 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 september 2009 (bewerkt) Heb je ook alle verschillende soorten Cops 'N' Crooks gedaan? ik denk het wel aangezien ik er al 22 van gewonnen heb maar ik zal ze voor de zekerheid nog een doen, maar het zou me verbazen kheb ze zonet alle2 gewonne, nog steeds niks Bewerkt: 7 september 2009 door Tomeken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.