Kloep Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 Ik heb nu een zonfoto omgezet naar een sneeuwfoto. Hopelijk is het een beetje gelukt. :$ Zonfoto: Sneeuwfoto: Mijn bewerking Klik voor een vergroting! Tips en rate's? Reageren
Gijsso Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 (bewerkt) Brice Canyon Ben er ook een tijdje geleden geweest, echt prachtig. ontopic: hmm, het ziet er gewoon uit dat je alles wat witter hebt gemaakt, zelfs de lucht. En dan een beetje een burntool gebruikt zo te zien. Ik vind deze niet echt geslaagd Vele andere van jou lukken wel heel goed, maar deze jammer genoeg niet echt. Het idee is leuk, maar volgens mij is dat echt moeilijk. Ik denk dat je maar beter over een half jaartje terug kunt gaan en dan een echte foto ervan maken Bewerkt: 7 september 2009 door GTAGijsso Reageren
Kloep Geplaatst: 7 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2009 Brice Canyon Ben er ook een tijdje geleden geweest, echt prachtig.ontopic: hmm, het ziet er gewoon uit dat je alles wat witter hebt gemaakt, zelfs de lucht. En dan een beetje een burntool gebruikt zo te zien. Ik vind het niet echt geslaagd Het idee is leuk, maar volgens mij is dat echt moeilijk. Ik denk dat je maar beter over een half jaartje terug kunt gaan en dan een echte foto ervan maken Ik heb 'iets' meer gedaan dan dat hoor. Niet enkel alles witgemaakt. Reageren
Gijsso Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 Brice Canyon Ben er ook een tijdje geleden geweest, echt prachtig.ontopic: hmm, het ziet er gewoon uit dat je alles wat witter hebt gemaakt, zelfs de lucht. En dan een beetje een burntool gebruikt zo te zien. Ik vind het niet echt geslaagd Het idee is leuk, maar volgens mij is dat echt moeilijk. Ik denk dat je maar beter over een half jaartje terug kunt gaan en dan een echte foto ervan maken Ik heb 'iets' meer gedaan dan dat hoor. Niet enkel alles witgemaakt. Sorry, maar het lijkt zo wel een beetje Reageren
.Senne Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 Hier heb ik niet veel op aan te merken, het koude straalt er zo vanaf. Op de grond sneeuw, en op de rotsen die recht staan ijzel. Het ziet er echt bar koud uit, dus ik vind dit persoonlijk erg geslaagd. Sehr Shön, 10/10. Reageren
Gijsso Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 (bewerkt) Ik verander het even. Het ziet er ijskoud uit, maar niet echt sneeuwachtig, meer gewoon dat het ongelooflijk koud is en dat het helemaal bedekt is met een laag ijzel. Als je het zo bekijkt, dan is het echt ongelooflijk goed gedaan, maar sneeuw, zo ver nog niet Misschien omdat ik er ook ben geweest, heb ik ook zo'n beeld ervan en dat kan niet zomaar veranderen. Dat is echt sneeuw, wat jij hebt gedaan is meer ijzel. Misschien voor wat realistischer niet ook de zijkanten, maar alleen de toppen. Bewerkt: 7 september 2009 door GTAGijsso Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Geplaatst: 8 september 2009 (bewerkt) Ik ken een hele goede tutorial waarmee je het ook net kunt laten lijken alsof het ook echt sneeuwt: Ik heb hem gevolgd en is heel goed Maar ik weet niet of het ook met CS3 of CS2 kan Verder is het mooi gedaan, je hebt echt tijd in gestoken, dat zie ik zo, want met een Photo Filtre en wat brushen krijg je met dit niet, er is minstens Color en Hue bij gezet (), nee grapje, er is echt tijd ik gestoken, kun je zo zien, ik denk dat GTAGijsso het probleem heeft dat hij de echte besneeuwde heeft gezien, dus krijgt ie deze op een andere manier verwerkt. Ik hoop dat je wat hebt aan de tutorial Bewerkt: 8 september 2009 door Zamg0d1 Reageren
Gijsso Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Geplaatst: 8 september 2009 Ik ken een hele goede tutorial waarmee je het ook net kunt laten lijken alsof het ook echt sneeuwt: Ik heb hem gevolgd en is heel goed Maar ik weet niet of het ook met CS3 of CS2 kan Verder is het mooi gedaan, je hebt echt tijd in gestoken, dat zie ik zo, want met een Photo Filtre en wat brushen krijg je met dit niet, er is minstens Color en Hue bij gezet ( ), nee grapje, er is echt tijd ik gestoken, kun je zo zien, ik denk dat GTAGijsso het probleem heeft dat hij de echte besneeuwde heeft gezien, dus krijgt ie deze op een andere manier verwerkt. Ik hoop dat je wat hebt aan de tutorial Ik heb het ook in de zomer gezien, maar daar was een visitors centre, en daar zag je ook pics van in de winter. En zo is mijn beeld een beetje verdraaid. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.