Jump to content

Als je Dood gaat..


[B]ig [S]moke

Recommended Posts

Nou kijk,

als je dood gaat dan zie je je meestal in slomotion dood gaan Bijv. door kogel neer vallen of van een hoge val, maar goed soms heb je ook dat het gewoon op normale snelheid gaat..

ik zou graag willen dat ik altijd als ik dood ga niet die slowomion krijg maar gewoon de normale snelheid.

wie kan mij helpen ??

Link to comment
Delen op andere websites

Nou kijk,

als je dood gaat dan zie je je meestal in slomotion dood gaan Bijv. door kogel neer vallen of van een hoge val, maar goed soms heb je ook dat het gewoon op normale snelheid gaat..

ik zou graag willen dat ik altijd als ik dood ga niet die slowomion krijg maar gewoon de normale snelheid.

wie kan mij helpen ??

de button waarmee je de sirenes aanzet,di is het volgensmij,als je ineen ander camera beeld rijd,dat je van bovenaf ziet,en je drukt op die button gaat hij ook slowmotion,en ook andersom,dit werkt volgensmij ook zo met doodgaan

Link to comment
Delen op andere websites

Nou kijk,

als je dood gaat dan zie je je meestal in slomotion dood gaan Bijv. door kogel neer vallen of van een hoge val, maar goed soms heb je ook dat het gewoon op normale snelheid gaat..

ik zou graag willen dat ik altijd als ik dood ga niet die slowomion krijg maar gewoon de normale snelheid.

wie kan mij helpen ??

de button waarmee je de sirenes aanzet,di is het volgensmij,als je ineen ander camera beeld rijd,dat je van bovenaf ziet,en je drukt op die button gaat hij ook slowmotion,en ook andersom,dit werkt volgensmij ook zo met doodgaan

:? Wat is dit nou weer? :?

Bij mij zie je het doodgaan altijd in slowmotion, welke camera ik ook aan heb. Ik zou dat trouwens graag uit hebben staan als dat kon.

Link to comment
Delen op andere websites

Op de '360 is het het rechter pookje naar voren duwen ;).

Kijk eens naast zijn naam bij zijn online gamernamen? He doesn't buy crap ;).

Ik zal even voor je kijken, BS.

Edit, is er wel een knop voor op ps3?

Bewerkt: door Wienish
Link to comment
Delen op andere websites

Op de '360 is het het rechter pookje naar voren duwen ;).

Kijk eens naast zijn naam bij zijn online gamernamen? He doesn't buy crap ;).

Ik zal even voor je kijken, BS.

Ja en we don't listen to retards. ;)

Anyway: Je kunt het slowmotion effect niet uitzetten. Ook niet met rechterpookje of iets.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet wel dat in Singleplayer je meestal in Slow moition dood gaat.

Maar in MP is dat de normale snelheid.

Daswel logisch want anders als iemand dood gaat zou het voor iedereen ineens slow motion gaan of dan zie je iemand slow motion dood gaan. :7

Link to comment
Delen op andere websites

>>> Door Jacky-2007: Samengevat: Het versnellen van het slow-motion beeld bij het doodgaan is dus niet mogelijk op de consoles, en wél op de PC d.m.v. spatiebalk. Ik sluit het topic vanwege offtopic discussie voeren. Verder vriendelijk verzoek aan de topicstarter om de provocerende tekst uit je profiel te verwijderen; je ziet nu wat ervan komt.. :duh: <<<
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...