Jump to content

met spoed hulp !


S()nny

Recommended Posts

Elke keer als ik iets wil downloade krijg ik wel een venster om iets te downloaden en dan klik ik op op openen maar als hij helemaal klaar is met downloaden gebeurt er helemaal niks hij opent niets.

Ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen.

alsvast bedankt,

S()nny

Link to comment
Delen op andere websites

Krijg je per ongeluk ook een fout melding? of een melding dat het bestand niet kan worden geopend omdat je de juiste programma's niet hebt? Je kan bijvoorbeeld downloads openen met Winrar. Daarnaast als een bestand bijvoorbeeld .RAR achter de download heeft staan kan je even op Google kijken die heeft dan wel aan wat voor programma's je nodig hebt om ze te openen.

Het is inderdaad wel onduidelijk. Voor de volgende keer raad ik je aan wat meer informatie in je hoofd post te verschaffen.

Link to comment
Delen op andere websites

gewoon als ik bijv een pdf bestandje wil downloaden of een office bestandje via men email , dank komt er een venstertje voor downloade dan klik ik gewoon op ''openen'' en dan downlaod hij hem wel maar normaal verschijnt gelijk dan dat office bestand ofso. en dat doet hij nu niet.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...