Jump to content

3ds Max, Editting van voertuig.

Recommended Posts

Geplaatst:

Heey,

Ik heb net een leuke K-9 politiewagen shizzle mod gedownload.

heel leuk allemaal maar er zit een enorme antenne achterop die mij achteraf irriteert.

dus ik denk nu: laat ik die antenne maar even weghalen als dat zou kunnen.

Mij lukt het niet om de DFF te openen. misschien dat iemand de mod zou kunnen downloaden, antennes verwijderen ( Alleen de allergrootste achterop en nog eentje ernaast zou fijn zijn ).

misschien dat iemand me dus kan helpen met het eraf halen...

hier is een link naar de mod:

http://www.gtagaming.com/downloads/gta-san...hicle-mods/3298

Alvast bedankt

Rick

Geplaatst:

Ik heb het net even geprobeerd, maar ik moet alle textures hebben voor het importeren en geen enkele txd-editor doet het omdat er een vraagteken staat in de naam van een texture.. Tenzij je natuurlijk een Crown Vic zonder antenne, maar ook zonder textures wil. :$

Geplaatst:

Nah, als het goed is zouden de texture coordinaten op het model moeten blijven staan, dus im en exporteren zonder textures erbij is geen probleem zolang de txd hetzelfde blijft :)

Geplaatst: (bewerkt)

Zeker? Wanneer ik bij Zmodeler import zonder textures verdwijnen deze vrees ik. Maar goed, ik zal even proberen. :)

Edit:

<snip> na het lezen van Dutchy's post..

Download het eens en probeer het uit, maar ik vrees dat er geen textures op gaan zitten..

Bewerkt: door senneken
Geplaatst:

Als het iemand al lukt om het weg te krijgen zoals jij het wilt, is het nog niet toegestaan om die te publiceren op dit forum, zonder toestemming van de originele maker. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...