Jump to content

Windows Vista > Windows 7?


Rutger.

Recommended Posts

Hoi allemaal.

Aangezien ik net een nieuwe laptop heb met Windows Vista, zegt iemand bij mij uit de klas.

Dat je 'm legaal mag laten overzetten naar Windows 7!

Mijn vragen:

Wat is er beter aan Windows 7?

Behoud ik mijn bestanden en programma's bij het overzetten?

Neemt Windows 7 meer CPU in?

Waar kan ik het downloaden?

Alvast bedankt!

~JuniorJoost :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Vraag 1: Kan ik niet beantwoorden.

Vraag 2: Ja, ik geloof van wel maar weet het niet zeker.

Vraag 3: Nee, juist minder geloof ik.

En over downloaden, verlenen van links en dergelijke dat met warez te maken heeft mogen wij hier niet praten.

Mvg,

CH!

Link to comment
Delen op andere websites

Windows 7 is idd veel beter dan Vista. Als je bij de aanschaf van jouw laptop een soort Upgrade Coupon hebt ontvangen, dan kan je gratis upgraden naar 7.

Als je gaat Upgraden, dan behoud je alle data. Maar maak wel voor de zekerheid nog een backup op een andere locatie. Upgraden kan wel eens voor problemen zorgen.

Bewerkt: door RHochstenbach
Link to comment
Delen op andere websites

Gaat dus niet lukken, gratis (legaal)

Omdat:

Consumenten die een Vista-pc aanschaffen kunnen van 1 juli 2009 tot 31 januari 2010 gratis naar Windows 7 upgraden,

Ik kreeg 'm in juni :(

Toch bedankt voor jullie snelle reacties!

Met deze zin word bedoeld dat je tussen 1 juli 2009 en 31 januari 2010 gratis kan upgraden. Het maakt dus niet uit wanneer je je PC hebt gekocht, je kunt hem alsnog laten upgraden. :)

Edit @hieronder: Kan ook, ik wist niet eens dat het überhaupt mogelijk was om gratis te upgraden. :puh:

Bewerkt: door Kloep
Link to comment
Delen op andere websites

Met deze zin word bedoeld dat je tussen 1 juli 2009 en 31 januari 2010 gratis kan upgraden. Het maakt dus niet uit wanneer je je PC hebt gekocht, je kunt hem alsnog laten upgraden. :)

Als je in die periode je pc met Vista koopt, kan je na de introductie van Windows 7 (22 oktober 2009) gratis upgraden naar het nieuwe systeem. Of dat met een voucher moet, dat heb ik nog niet gelezen. Ik ga daar wel even naar kijken, gezien mijn laptop ook van na 1 juli is, maar ik heb geen voucher gekregen of iets dergelijks.

Link to comment
Delen op andere websites

Ooh, windows 7 is dus nog niet uit :7

Mijn vrienden hebben 'm al :S Vast een illigale ofzo. Maarja bedankt voor de reacties.

Als ik dan überhaupt kan upgraden op 22 oktober 2009, geeft mijn computer dat dan aan? Of moet ik dan op de microsoft website kijken?

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk hebben ze de Release Candidate draaien: een versie die iedereen tot maart 2010 (als het goed is) kan gebruiken, maar die nog wel foutjes kan hebben.

Hoe je kan upgraden, weet ik niet, maar tegen die tijd zal daar sowieso meer duidelijkheid in komen. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Windows 7 is een grote vooruitgang, het is veel sneller dan windows Vista naar mijn ervaringen. Het haalt veel meer uit mijn pc. Als Windows 7 final is zet ik hem weer op mijn pc. De laatste versie die ik had had teveel bugs.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...