Jump to content

Welke moederbord?


Martinus-GTA

Recommended Posts

Een moederbord met het LGA1366 socket. Ik raadt je deze aan: klik. Kan nooit te duur zijn want een i7 extreme kost al 800 euro. En als je echt een geldboompje hebt is een EVGA Classiefied een heel mooi mobo.

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Als je even wilt uitleggen wat je wilt gaan doen met een overpriced CPU als de 975?

Tenzij je van plan bent om te benchmarken voor wereld records me de CPU raad ik je aan een goedkopere te halen.

Want als je namelijk gewoon een snelle CPU wil die een beetje goed overclockt kun je het geld dat je teveel uitgeeft aan deze CPU beter uitgeven aan een goed gebalanceerd(Lees i7-920 met GTX295 of 3xGTX285) en deze dan te waterkoelen hiermee bereik je namelijk veel hogere snelheden dan je met die 975 kun halen. Voordeel is ook als je de onderdelen ooit zat bent je dan ook nog eens niet te veel verlies maakt aangezien je de 920 minder in waarde zal dalen als de 975. Want houdt rekening volgend jaar komt waarschijnlijk Gulftown uit. De i9 serie met 6 cores.

Mocht je toch het grove geld aan de 975 uitgeven ga dan inderdaad voor een EVGA X58 Classified bord of het niet Classified Quad-SLI bord :puh: ben je nog eens 500 euro lichter.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...