stefan321 Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Geplaatst: 8 september 2009 mijn neef heeft net merc 2 gekocht voor de xbox 360 alleen als hij online wil staat er cannot connect to EA servers hoe kan dit probleem worden opgelost Reageren
.Stan Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Geplaatst: 8 september 2009 Dit is vaker bij spellen van Electronic Arts (EA), ik heb dit probleem bijv. ook vaker gehad bij Battlefield 1943, en dan moet je gewoon een paar uur later, of de volgende dag nog eens proberen, en dan staat het er niet meer. Reageren
Think Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Geplaatst: 8 september 2009 De servers van EA zijn gewoon slecht. Cannot connect to EA servers Mercenairies 2 Xbox 360 Reageren
.Stan Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Geplaatst: 8 september 2009 (bewerkt) Ik vind sowieso EA héél erg slecht, sowieso zijn de servers verschrikkelijk, maar hun service is ook niks waard. Want toen ik Battlefield 2 Complete Collection gekocht had, deed maar één uitbredingspakket het, en de andere 2 niet, dus ik bellen naar EA, en dan komen ze met een of ander vaag verhaal... EDIT: Sorry Visser (nogmaals) Maarja, hoe wil ik dat bewijzen, en ik wilde daarmee alleen zeggen dat EA gewoon niet zo goed is als andere uitgevers, dus dat je beter een spel kan kopen wat niet van EA is, maargoed, ik zal er wel over ophouden... Bewerkt: 8 september 2009 door .Stan Reageren
Visser23 Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Geplaatst: 8 september 2009 Komt inderdaad vaker voor. Meestal kan je na een paar uur weer gewoon aanmelden. Overdag updaten ze soms de servers, dus dit kan een reden zijn. Ben je daarnaast wel ingelogd bij Xbox Live? (Je neef, sorry) @Stan: Gaat het over hoe slecht EA is? Nee, dus dan ook niet posten .a.u.b. En heb je daarnaast ook bewijzen? Ook nee. Reageren
Think Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Geplaatst: 8 september 2009 Komt inderdaad vaker voor. Meestal kan je na een paar uur weer gewoon aanmelden. Overdag updaten ze soms de servers, dus dit kan een reden zijn. Ben je daarnaast wel ingelogd bij Xbox Live? (Je neef, sorry)@Stan: Gaat het over hoe slecht EA is? Nee, dus dan ook niet posten .a.u.b. En heb je daarnaast ook bewijzen? Ook nee. Hij komt juist te zeggen dat maar 1 uitbreiding werkt en de andere 2 niet. Als je alles al moet bewijzen... >>> Door Visser23: Zei ik niet dat we ontopic moesten..? <<< Reageren
stefan321 Geplaatst: 8 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2009 jha hij is ingelogt maar ik zal ff zegge dat die servers slecht zijn en dat ie ff moet wachten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.